7 Reacties

2 jaar geleden

Heel bekend bij ons.. we hebben daarom een latere bedtijd.. tussen 23:00 en 00:00 .. bij ons is ook hoe later het middagdutje hoe later de avond bedtijd, misschien denkt jullie kleine dat ze een dutje doet rond die tijd? En word ze gewoon wakker Het kan btw ook een fase zijn dan gaat het vanzelf weer over

2 jaar geleden

Wij hebben momenteel precies hetzelfde probleem (ook 22 maanden). Geen idee waarom en ook niet hoe we het moeten oplossen... hopelijk gaat het vanzelf beter.

2 jaar geleden

Wij kunnen onze kindje niet te laat naar bed brengen. Ik en mijn partner wij werken met diensten en als een van ons moet ochtend werken moet om 03:30 uit bed en andere is naar 00:00 uur thuis van middag dienst.

2 jaar geleden

Ook hier al nacht 2 dat ze rond 1:00 wakker is en ook echt wakker blijft tot een paar uur lang. Zodra we haar weer in dr bed leggen meteen huilen en zitten/staan in bed. Heel vermoeiend.. het is hopelijk weer een fase.

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ons zoontje is nu ook 22 maanden en heeft deze fase nu ook. Hij wordt ook tussen 23:00 en 01:00 wakker. Soms later en krijst dan heel de boel bij elkaar. Laten huilen hebben we heel lang geleden een tijdje volgehouden en toen kwam hij daar doorheen. Nu lijkt dit niks meer af te doen. We leggen hem nu maar tussen ons in en dan is meneer zo vertrokken en slaapt de hele nacht door. We blijven hopen dat dit weer een fase is die ook weer voorbij gaat🤞🏻 Ik denk dat het komt doordat hij nu zoveel praat en elke dag nieuwe dingen leert en dit snachts moet verwerken.

2 jaar geleden

Al tips gehad die helpen? Kan het al de 2 jaar slaap regressie zijn?

2 jaar geleden

Hier ook een drama😩 zoon bijna 23 maanden. Al bijna een maand aan het rommelen met z’n slaap. De ene dag wel middagslaap, ongeacht hoelang dan is het in de avond drama. De andere dag geen middagslaap maar dan is hij de dag erop niet te genieten. Zowat elke nacht wordt hij een keer huilend wakker en dan wil hij alleen nog maar bij ons in bed. Zou dit dan de 2 jaar slaapregressie zijn ja? Ik hoop dat die dan snel voorbij is😅