6 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter ook, normaal viel ze na de fles van 19:30 in slaap. Nu is het elke avond drama, hysterisch huilen, schreeuwen, krijsen en gewoon niet willen slapen. Ook komen haar hoek tandjes door waardoor ze nog onrustiger is :(

3 jaar geleden

Wij hebben er pok last van (gehad). Soms was hij midden on de nacht al gewoon 3 uur lang wakker. Slapen overdag moeizaam. Echt heel erg vermoeiend. De nachten zelf zijn nu redelijk rustig soms. Maar hij heeft wel bedacht dat zijn dag standaard nu rond 6u begint.

3 jaar geleden

Hier ook een tweetal weken last van gehad. Nu precies (hout vasthouden) toch weer oke

3 jaar geleden

Pfff ik zat te denken om deze topic aan te maken. Mega heftig hier.. Bijna heel de week niet kunnen slapen. Sowieso is ze slechte slaper(ik ook ) maar helemaal niet slapen is wel te erg. Afgelopen tijd steeds de borst willen maar niet drinken en in slaap vallen maar alleen tutteren. En boos als de tiet eruit gaat, maar zo schreeuwen dat 2 huizen verder me een bericht stuurde 馃槺馃槺 Dus aangezien we toch niet slapen meteen oefenen met nacht geen voeding en alleen water. Gaat steeds beter 馃榿馃憤馃槄

VRIEND

3 jaar geleden

Ja pff ben er wel klaar mee.. elke ochtend standaard wakker tussen 5:15 en 5:30, ik ga ernaast liggen op een matras en rek het steeds tot na 6 maar ja ik ben wel wakker steeds.. nu al een paar weken zo en lijkt niet anders nog te worden. :( Ik vond eerder 6:30 al vroeg maar inmiddels is dat luxe!

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Ja pff ben er wel klaar mee.. elke ochtend standaard wakker tussen 5:15 en ...
Nou dit dus bij ons ook al paar weken hoop zoooo dat dit een fase is