67 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Hier hetzelfde 😓ik maak dn ook een flesje van 90cc

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Meestal maak ik 90. Ze krijgt hier overdag altijd 180. Dus als ik merk dat ...
İk ook. Twijfelde wel erg want nu hij vaker komt dacht eerst als im wat meer geef komt hij misschien niet naar nee 😅

3 jaar geleden

Het gaat hier voorzichtig aan weer beter! Ze is vannacht helemaal niet wakker geweest! Wel was ze al om 630 klaarwakker 🥵. Normaal slaapt ze uit tot een uur of 8/9 maar sinds het begin. van de slaapregressie zit dat er niet meer bij. Hoop dat dat wel weer komt 🥺.

3 jaar geleden

Hier is het nu helemaal feest. Mijn man en ik allebei de griep. Ons dochtertje nu ook. Snotneuzen,hoesten, koorts en ik denk oorpijn, want ze zit constant aan haar oortjes. Doorkomende tandjes , sprong 6 en de kers op de taart slaapregressie. Ik voel me zo lamlendig, maar ik heb het zoveel meer te doen met dochtertje echt zo sneu. Ik heb een ui naast haar bed , thijmsiroop van de apotheek en verkoudheid smeersel uit Oostenrijk en een paracetamol gegeven. Iemand nog een goude tip ? Ik zie nu al op tegen de nacht. Al vind ik het nu al even fijn om even van mij af te schrijven.

3 jaar geleden

Reactie op avnm

Hier is het nu helemaal feest. Mijn man en ik allebei de griep. Ons dochter ...
Geen tip, maar wel een hart onder de riem voor jou. Extra zwaar hebben jullie het nu jullie zelf ook ziek zijn. Lekker de kleine veel bij je houden. Jullie hebben elkaar nodig

3 jaar geleden

Reactie op avnm

Hier is het nu helemaal feest. Mijn man en ik allebei de griep. Ons dochter ...
Geen gouden tip helaas maar wat je wellicht nog kan proberen ipv een ui is een beetje van de verkoudheid balsem in een kommetje met koken water op de kamer zetten zodat het een beetje de kamer in stoomt. Naar mijn idee blijft dat wat langer hangen dan de geur van een ui. Zet m op 💪

3 jaar geleden

Hier ook! Nu 3 weken verder en eindelijk weer meer rust

3 jaar geleden

Mijn meisje zit geloof ik ook in een slaapregressie/ progressie! Sinds ze 2 à 3 dutjes doet, zit er tenminste één dutje bij van langer dan 1,5 uur🙌 Voorheen sliep ze 30 à 45 minuten per keer. Maar de nachten zijn een ramp.. Vaak wakker, ontroostbaar, meer voedingen vragen, mij bijten bij de voeding en om 4.00u denken dat de dag begint....😫 Ik wacht maar weer geduldig af op betere tijden🙏😊

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Mijn meisje zit geloof ik ook in een slaapregressie/ progressie! Sinds ze 2 ...
Hoe krijg je haar weer in slaap? Hier hetzelfde om 4:30

3 jaar geleden

Reactie op Joyceg

Hoe krijg je haar weer in slaap? Hier hetzelfde om 4:30
Meestal lukt dat niet direct. Ze heeft een half uur tot 1,5 uur nodig om weer in slaap te vallen en dan doet ze een 'dutje' van max 45 minuten. Tegen die tijd moet ikzelf ook weer opstaan🙄

3 jaar geleden

Slapen die van jullie ook zo slecht overdag ? In dr nachten word ze regelmatig wakker nu. Maar overdag is het ook echt drama Vooral laatste slaapje lukt bijna niet meer deze ga ik maar afbouwen.

3 jaar geleden

Pfff wat “fijn” om te lezen dat we niet de enige zijn! Hoe doen jullie dit savonds/snachts met jullie kleine ? Als ik haar in bed laat liggen schreeuwt ze alles bij elkaar. Wanneer we haar eruit halen is ze aan het jammeren, zodra we gaan zitten gaat ze huilen. Als we haar bij ons in bed nemen gaat ze ook weer huilen .....

3 jaar geleden

Reactie op rach1805

Pfff wat “fijn” om te lezen dat we niet de enige zijn! Hoe doen jullie dit ...
Wij halen hem er uit en doen effe rondje in huis tot het ergste gehuil over is hij houdt meestal zijn ogen dicht en blijft maar gillen als hjj wat rustiger wordr doen wij zijn slaapzak uit luier verschonen laten rondkruipen en dan weer opnieuw zijn slaapritueel alles gedag zeggen licht uit slaapzak aan en naar bed.

3 jaar geleden

Reactie op rach1805

Pfff wat “fijn” om te lezen dat we niet de enige zijn! Hoe doen jullie dit ...
Eigenlijk laat ik hem gewoon huilen als ik alles heb geprobeerd. Ik doe dan om de paar min steeds langs. Begin bij om de 2 min daarna 3 enzovoorts.

3 jaar geleden

Hier gaat het opzich wel goed nu! 2 nachten 1x wakker geweest voor een flesje. Ben woensdag met bachbloesemdruppels begonnen 4x per dag 4 druppels en sindsdien gaat het slapen eigenlijk stukken beter. Ben eigenlijk beetje sceptisch erover, maar het lijkt te helpen...

3 jaar geleden

Gisteren is het begonnen 😥

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Slapen die van jullie ook zo slecht overdag ? In dr nachten word ze regelma ...
Ja ze sliep smiddags zo anderhalf uur. Nu 40min......😭😅

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ja ze sliep smiddags zo anderhalf uur. Nu 40min......😭😅
Ja hier ook sliep eindelijk met 4 maanden 1.5 a 2 uur en nu.............. het is een fase......

3 jaar geleden

Ik dacht eigenlijk dat we deze misschien stiekem zouden overslaan. Sinds een maandje gaan de slaapjes overdag veel beter, ipv zijn standaard 35min hebben we nu 3 slaapjes, waarvan twee wat langere en de laatste kort. Super fijn! De nachten werden ook beter, heel soms leek het bijna op doorslapen (nog steeds wel op 1 hand te tellen helaas). Alleen sinds een week of zo zijn de nachten echt drama. Moeilijk in slaap komen, onrustig slapen in de avond en rond 3-4 uur gewoon wakker. Soms echt honger maar soms helpt ook een flesje niet eens. Normaal kunnen we een fles geven en gaat hij daarna weer slapen. Nu denkt ie na de fles: en nu? Spelen? Waarom moet ik terug in bed? Hallo? Kom terug? Dadadadadada memememememe. Nee, niemand doet mee? Even kijken of ik mijn zus wakker kan krijgen: waaaaaaaaah!!! Heeey, je bent er weer, gezellig. Nu dan spelen? Hm, weer niet. Samen in de schommelstoel, lekker. Ben je wel wakker!? Even in je kin knijpen, aan je haar trekken. Je zingt een liedje, volgens mij ben je wakker. Ik 'zing' wel even mee!! Ik doe langzaam mijn ogen dicht... Ogen open!! Je dacht toch niet dat je me terug in bed kon leggen hè... Ik ben niet moe namelijk. Terug schommelen, fijn. Eindeloos....

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ik dacht eigenlijk dat we deze misschien stiekem zouden overslaan. Sinds ee ...
Hhaha oh heb stiekem echt hard gelachen. Herkenbaar vooral.