67 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ik dacht eigenlijk dat we deze misschien stiekem zouden overslaan. Sinds ee ...
Hahahahahahhaha dit is zoooo wij!! Vooral dat zusjee gebeure😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ik dacht eigenlijk dat we deze misschien stiekem zouden overslaan. Sinds ee ...
Feest der herkenning.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ik dacht eigenlijk dat we deze misschien stiekem zouden overslaan. Sinds ee ...
Hahahaha zooo herkenbaar! 🥺 inmiddels zijn we hier een week verder sinds het plaatsen van dit topic. Ze word nu 1 keer per nacht “wakker” en dan heeft ze gelukkig genoeg aan haar speen en valt ze zelf weer in slaap. Ook slaapt ze weer door tot half 8/8 uur dus ik ben tevreden 😂. Hopen dat dat zo blijft..

3 jaar geleden

Hier is het ook begonnen. Mijn vriend moet alleen leren dat we wel op een lijn blijven, want hij wil haar elke keer pakken en laten drinken bij mama en mama wil geen nieuwe associaties aanleren. Ik laat haar niet krijsen hoor, maar een beetje klagen is ook niet zo erg. Je ligt dan zelf wel wakker, maar wel in de hoop dat zij haar slaapje weer kan vatten. Vannacht was ze aan het “vertellen” en duidelijk klaarwakker, maar ik heb 45 minuten geluisterd en gewacht en toen viel ze ook zelf weer in slaap...

3 jaar geleden

Gaat het bij iemand al beter? Geef me een beetje hoop want dit is echt killingggg 😅

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Gaat het bij iemand al beter? Geef me een beetje hoop want dit is echt kill ...
Nee sorry, wij zitten er al 6 weken in..... helemaal gesloopt

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Gaat het bij iemand al beter? Geef me een beetje hoop want dit is echt kill ...
Weet niet of ik het beter kan noemen maar hij wilt nu al 2 dagen geen nachtvoedingen meer maar drama als de speen eruit is hele nacht geslapen met de speen erin. En zo koppig om hem er niet zelf in te stoppen😬

3 jaar geleden

Hier is het ook echt feest. Onze zoon was al geen perfecte slaper, maar mee ...
Ben bang dat het er echt beetje bijhoort. Onze dochter (bijna 8 maand) en normaal perfecte slaper heeft nu ook precies wat jij beschrijft bij jou zoon. Ook echt krijsend wakker en daarna inderdaad heel lang wakker! Vannacht voor het eerst tot half 7 wel weer een keer doorgeslapen.

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Gaat het bij iemand al beter? Geef me een beetje hoop want dit is echt kill ...
Heel voorzichtig, maar ja. Ze heeft vannacht doorgeslapen tot 6 uur. Dat is nog vroeg voor haar doen. Bleek dat haar luiertje was doorgelekt. Heb dr in bad gedaan en de fles gegeven en al heel snel wilde ze weer naar bed. Anders had ze het misschien nog langer volgehouden! Ik ben nog voorzichtig want in totaal hebben wij er een week “last” van gehad. Dus misschien komt er nog meer..

3 jaar geleden

Ook hier nu begonnen. Overdag maximaal 2 slaapjes van 45 minuten. En voordat ze savonds eens een slaap valt, jeetje. Voorheen sliep ze van 1930-0700u Gisteren viel ze tegen 22.00u pas in slaap, bij mij op schoot. In bedje helemaal overstuur.

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Gaat het bij iemand al beter? Geef me een beetje hoop want dit is echt kill ...
Na mijn vorige mopper-post heeft die van ons twee nachten achter elkaar doorgeslapen! 😱 Nou ja, bijna, elke nacht wel één keertje een aai over de bol maar toen sliep hij weer verder. Maar dit was beter dan ooit hahaha. Heb nog niet de illusie dat het helemaal klaar is maar heel blij met twee nachten redelijke slaap. De oudste sliep ook gewoon voor de verandering (monsters, spoken, donker etc) dus dubbel geluk!

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Na mijn vorige mopper-post heeft die van ons twee nachten achter elkaar doo ...
Hier toevallig hetzelfde. Al twee nachten goed doorgeslapen en slechte 1 of 2 maal voor een speen wakker. Vandaag zelfs tot 8:15 doorgeslapen. Jeetje, voel me weer helemaal opbloeien na 2 nachten redelijk goed slapen

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Na mijn vorige mopper-post heeft die van ons twee nachten achter elkaar doo ...
Fijn!! Hoe oud is je oudste?

3 jaar geleden

Snachts geen problemen gelukkig. Wel wil onze dochter opeens geen middagslaapje meer doen opeens 😱 gisteren wakker geweest van 10:00 tot 18:30

3 jaar geleden

Hier toevallig hetzelfde. Al twee nachten goed doorgeslapen en slechte 1 of ...
2 nachten doen al wonderen hè!? Even genieten, je weet nooit hoe de komende nacht eruit ziet haha...

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Fijn!! Hoe oud is je oudste?
Zij wordt eind maart 4! Eigenlijk een goede slaper, alleen de laatste weken beetje aan het spoken. En als we pech hebben, komt ze ook nog eens op momenten dat de kleine eindelijk weer slaapt. Die nachten zijn echt slopend... 😵

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Snachts geen problemen gelukkig. Wel wil onze dochter opeens geen middagsla ...
Hier gisteren ook slecht overdag. Heel kort tweede slaapje en het derde weigeren. Hij was van 14-20 uur wakker. Maar verbazingwekkend wel gewoon gezellig nog! De fles om 20 uur deed wel de deur dicht...

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Zij wordt eind maart 4! Eigenlijk een goede slaper, alleen de laatste weken ...
İk heb een dochtertje van 2,5 die is dus precies hetzelfde. Alles in haar kamer is eng en is ze bang 🙃 we hebben van alles en nog wat in haar kamertje verborgen met het idee: Kijk het is weg 😂 Bij mij dus ook, wanneer de kleine slaapt wordt zij even wakker dus ben je weer bezig en dan is het daag slaapjeee.. moet ik weer bezig zijn om in slaap te komen 😄

3 jaar geleden

Hier ook! Sprong 6, slaapregressie, verlatingsangst, tandjes.. noem maar op. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Vind het zo ongelooflijk zwaar!

3 jaar geleden

Reactie op WendyRianne

Hier ook! Sprong 6, slaapregressie, verlatingsangst, tandjes.. noem maar op ...
Ik vind het ook met vlagen heel pittig! Wat ik wel probeer te doen is zo vaak mogelijk vroeg naar bed. In de avond even een wandeling maken buiten met een vriendin als mijn zoontje slaapt. Weet niet of dit mogelijk is in jouw situatie. Mij helpt het in ieder geval wel om even op te laden. Hier gaat het met ups en downs. De ups zijn gelukkig wel erg leuk dan is hij extreem vrolijk. Sterkte!