67 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op WendyRianne

Hier ook! Sprong 6, slaapregressie, verlatingsangst, tandjes.. noem maar op ...
Pittig h猫 soms! Ik had vandaag echt zo鈥檔 flutdag. De kleine die de HELE dag zeurde en jammerde. Dutjes waren ultrakort en het inslapen duurde twee keer zo lang. Avondeten aangebrand. Kortom, echt een dag waarop het huilen me nader stond dan het lachen. Ik leef met je mee. We komen hier uiteindelijk wel uit 馃挭馃徎

3 jaar geleden

Ja hier zitten we er ook middenin, snachts ook om het half uur wakker, slaapt dan wel weer een hele nacht door als hij tussen ons in ligt.... Wat bij mij werkt is vooral veel dragen in de draagzak, valt dan vanzelf in slaap of in de kinderwagen uren wandelen haha. Tegenwoordig slaapt hij ook op de bank. Alles zolang hij maar niet alleen in zijn bedje hoeft te slapen....

3 jaar geleden

Reactie op WendyRianne

Hier ook! Sprong 6, slaapregressie, verlatingsangst, tandjes.. noem maar op ...
Oh ja zo herkenbaar he! 馃樀 Vorige week 5e ziekte, krentenbaard en oorontsteking. En nu deze week heel ziek van Corona 馃槹 slaapt ze slecht door sprong/slaapregressie/ ziek zijn/ pijn? Who knows?? echt heel zielig vind ik het. Niks werkt alleen maar huilen en niet willen slapen. Mis de tijd dat ze makkelijk in de avond ging slapen met rust

3 jaar geleden

Hier ook.. Overdag moeilijk in slaap komen. Zelf lukt nauwelijks meer. Vasthouden is al genoeg. Soms in de draagzak als hij echt giftig wordt. Anders vasthouden en proberen slapend terug te leggen. In de avond en 鈥榮 nachts krijsend wakker worden. Of krijsen en jammeren in zijn slaap. Veel draaien en geluidjes maken. Gebroken nachten, check馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Lotjesnotje

Hier ook, slaapjes overdag zijn een drama. Nachten wisselend. Afgelopen nac ...
Hier zijn de slaapjes ook een drama zr sliep om 13 uur en 13.30 alweer wakker....

3 jaar geleden

Overdag gaat prima hier. Maar savonds naar bed is drama. Jengelen van moeheid, rond 23.30 stort hij in. Wil niet spelen of wat dan ook. Knuffelen doet hij sowieso al niet. 'S nachts ineens 2 keer willen eten. Het kan erger dat weet ik maar dit is als alleenstaande mama al mega vermoeiend. Zodra de scholen weer open gaan dan gaat de wekker weer ergens tussen 4.15 en 5.15 dus geen idee hoe ik dan de dag door moet gaan komen.