14 Reacties

5 jaar geleden

Ja hier het zelfde, alleen mijn dochter komt voor de speentje. Sliep van 19.30 tot half 7 a half 8. En nu vannacht half 1, 03.00 uur en 06.00 uur haha, al paar nachten zo. Hopelijk komt het weer goed

5 jaar geleden

Ik volg mee kan echt huilen. Het slapen ging altijd goed en nu gaat hij om 8 uur naar bed en valt om half 10 met moeite in slaap. Overdag ook hele korte slaapjes van 30 min tijden de fles. In bed ligt hij een tijdje rustig en als hij bijna in slaap valt brabbelt hij zich zelf weer wakker en dan is het weer gillen en huilen😓 Ik wil hem ook niet iets nieuw aanleren door hem in slaap ofzo te wiegen ik hoop dat het tijdelijk is en het zsm. over gaat.

5 jaar geleden

Mijn zoontje is vandaag precies 20 weken en dacht eigenlijk dat hij alweer 2 weken uit sprong vier was. Maar afgelopen 4 nachten drama en soms gewoon 3 uur achter elkaar wakker ''s nachts en idd ook alleen maar vastgehouden willen worden. Overigens slaap hij overdag ook echt amper soms maar 1,5 uur in totaal. Ik heb geen tips voor je Amar zeker wel herkenning. Mijn vriend en ik hebben corona en voelen ons zo slecht maar op deze manier komen we niet aan uitzieken en uitrusten toe (de kleine is ook ziek dus dacht eigenlijk dat zijn gedrag daarmee te maken had) Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter!

5 jaar geleden

Hier net hetzelfde met onze tweeling vab 4.5maanden. Vorige week een nachtje gehad dat we zelf maar 1 uurtje konden slapen 😅

5 jaar geleden

Hierhetzelrde !! Dochter 18 weken en nu sinds 3 dagen ineens snachhts vaak wakker terwijl ze altijd doorsliep.... bereid me maar weer voor op deze nacht.

5 jaar geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Hierhetzelrde !! Dochter 18 weken en nu sinds 3 dagen ineens snachhts vaak ...
Succes,!! Hier zijn we ook weer wakker

5 jaar geleden

Het is soms zooo pittig hè, herkenbaar. Hier gaat het de derde nacht op rij ineens best fijn! Maar vorige week zat ik nog huilend te voeden omdat ik kapot was en halverwege de nacht al de derde keer bezig was. Toen kwam mijn vriend ineens met chocola aanzetten haha. Hier heeft onze kleine man nooit doorgeslapen maar toen was het een fase van vaak voeden en dan tussendoor ook nog eens heel onrustig of wakker. Ik was echt helemaal gesloopt... Dus nu even genieten van meer rust (en slaap!), voordat hij dit weer helemaal omgooit 😀

5 jaar geleden

Vannacht was de eerste nacht dat onze dochter ‘maar’ drie keer wakker was ipv zeven a acht sinds ruim drie weken.

5 jaar geleden

Volledig herkenbaar! Sprong vier is echt vreselijk 😵 de heftigheid van de sprong is er bij onze dochter nu wat af (7 dagen voor einde van de sprong) . Na ruim 2 weken lang bijna elk uur wakker, huilen tot krijsen als ik haar niet de borst gaf. Elk uur dus ook willen drinken. Wij waren ook kapot. Nu gaat het iets beter, om de 2 a 3 uur is ze wakker. Alleen is ze nu telkens rond 4 a 5 uur klaarwakker! En soms ook al begin van de nacht een keer. Gek worden we ervan. Dan lacht ze naar ons, gaat brabbelen en wil ze eruit. Doen we dat niet dan is het weer huilen. Wat mij trouwens geholpen heeft tijdens deze sprong is een nacht bij mijn moeder slapen. Mn vriend heeft toen een nachtje de (afgekolfde) fles gegeven, zodat ik ook een keer wat kon bijslapen (was nog niet voorgekomen omdat ik volledig borstvoeding geef). Op de logeerkamer liggen had ook geen zin, dan hoor je het gehuil alsnog. Het was echt helpend! Kon weer beter volhouden tijdens deze sprong en wat meer geduld opbrengen voor ons meisje. Hopelijk is je zoontje er binnenkort doorheen🙏🏻

5 jaar geleden

Dochter wordt morgen 21 weken en is vanacht maar 1x wakker geworden, heerlijk! S'avonds is ze ook nog een paar keer gekomen maar toen waren we nog wakker. Ik hoop dat het einde in zicht is!

5 jaar geleden

Hier over t algemeen nu 1 keer wakker snachts, dus dat is te doen. Alleen gisteravond moeilijk inslapen en tot 00:00 bezig geweest, maar hij had zn prikjes gehad dus....gooien we het daar maar op ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Stefanies89

Hier net hetzelfde met onze tweeling vab 4.5maanden. Vorige week een nachtj ...
Bij mij op 27 okt is 5 maanden.. dat kan nu zij sprong want s slecht drinken en veel huilen

5 jaar geleden

Hier ook t zelfde, pfffff.... vannacht elk uur gezien. Ik geef gelijk zn speentje en zet witte ruis aan. Ik ben alleen zo bang dat ik m nu hecht aan zn speentje en dat ik vanaf nu áltijd continue zn speentje moet blijven geven. Maarja.. óf hard gekrijs, óf even zn speentje midden in de nacht..

5 jaar geleden

Reactie op fee-24

Hier ook t zelfde, pfffff.... vannacht elk uur gezien. Ik geef gelijk zn sp ...
Das vrij intensief idd! 😅 Wij zijn begonnen om hem zijn speentje alleen in zijn handje te geven. In het begin hielp ik m dan naar zijn mondje, tegenwoordig doet ie het zelf. Onlangs had ie zelf een keer z’n speen gevonden en weer in z’n mond gestopt! 👍