7 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook sinds een week of 2 verandering in het slaapschema. Van goede slaper naar s avonds moeilijker in slaap geraken, soms snachts huilen, s ochtends vroeger wakker en huilen ipv blij.. Wij gaan wel pas tussenkomen wanneer ze echt huilt. Dus neuten en brabbelen niet 😊 1j-slaapregressie zeker ? 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Zelfde verhaal. Heel de dag niet slapen . Net in slaap gevallen met een flesje. en gister avond na middag slaapje sliep hij pas rond 21:30.

3 jaar geleden

Reactie op van010

Zelfde verhaal. Heel de dag niet slapen . Net in slaap gevallen met een fle ...
Wel heel lief om te zien zo ;) maar ik herken het! Mijn kleine heeft ook hele dag niet geslapen, en dit gebeurt nu steeds vaker🤷‍♀️

3 jaar geleden

Hier is het ook ineens drama in de avond. 2 slaapjes overdag zijn blijkbaar teveel maar met 1 lukt nog niet🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op DewiLax88

Wel heel lief om te zien zo ;) maar ik herken het! Mijn kleine heeft ook he ...
Dit is bij mij de eerste keer. In de ochtend wel klein uurtje geslapen tot half 11. Normaal gaat hij rond 2 nog even slapen .

3 jaar geleden

Jep hier ook nu

3 jaar geleden

Hier hetzelfde ook, zoontje was al geen goede slaper, maar nu nog slechter.. Continu staan in bed ook ja, hij valt nu alleen in slaap als ik mijn hand op hem blijf houden, anders staat hij meteen weer op. En ook meer mopperen overdag, de hele dag vastgehouden willen worden etc. Hopelijk snel weer voorbij deze fase 😅