19 Reacties
5 jaar geleden
Bij ons in de nacht meestal 18graden.
Romper met korte mouwen,
Pyjamaatje met voetjes
Slaapzakje 1,5 tog
Ze lijkt het warm genoeg te hebben.
Voorheen deed ik tot haar middel nog n dekentje met lakentje maar ze struint zo haar bedje rond dat ik dit niet meer verantwoord vond, ze rolt de hele nacht van buik naar rug en andersom en meestal word ze uiteindelijk wakker met haar hoofd bij het voeteneinde.
5 jaar geleden
Reactie op Valerisan
Bij ons is het rond de 18 graden. Hij heeft een romper met lange mouwen aan ...
Ja dit heb ik nu ook gedaan. Slaapzak van 3.8 tog en romper lange mouwen bij 17.5 graden.
Hij zit alleen niet lekker in zn hum denk ik want elk uur wakker en hij heeft wel steenkoude handjes. Nekje wel warm. Hoe voelen jullie handjes van de kleine?
5 jaar geleden
Hier heeft Lizz een lange mouw romper aan daarover een dunne pyama zonder voetjes en een hema slaapzak zonder mouwen (kun je de mouwen vanaf ritsen) geen idee hoeveel tog zo'n slaapzak is? En een dun dekentje over haar heen halverwege haar lijfje En op haar slaapkamer is het 17.3 graden. Haar ook wat dunner aangekleed aangezien ze behoorlijk verkouden is en heel veel hoest, zo sneu....
5 jaar geleden
Hier tikken wij 's nachts ook de 15 graden aan....hij ligt in een romper met lange mouw, pyjama en dikke slaapzak met mouwen van de Hema. Hij slaapt wel heel goed met dit weer, beter dan als het warmer is 's nachts. Zal tie van z'n vader hebben 😂
5 jaar geleden
Reactie op Pegskeee1986
Hier heeft Lizz een lange mouw romper aan daarover een dunne pyama zonder v ...
Bij de hema staat het er altijd op of in en anders online
5 jaar geleden
Mijn zoon werd vaak wakker 's nachts. Z'n handjes waren dan koud, maar z'n nek was wel warm. Ik had er dus niet aan gedacht dat hij het wel eens koud kon hebben en daarom wakker werd. Sinds ik zijn winterslaap zak van 3,5 tog aandoe met romper zonder mouw en pyjama én de kachel van te voren beetje aan slaapt hij ineens veel dieper. Hij werd dus echt wakker van de kou..
5 jaar geleden
Slaapzak 3.0.tog met korte mouw of een slaapzak 2.5.tog met romper lange mouw en dun pyjamabroekje. Kamer temperatuur rond de 18 - 20 graden
5 jaar geleden
Kamer is nu ergens tussen de 17 en 18 graden. Hij draagt een slaapzak met mouwen 2,5 tog, pyjama pakje met voetjes en een korte mouwen romper.
Ik vermoed alleen dat hij dat nog een beetje koud vind, maar weet het dus niet zeker. Ik ga het nog even aankijken en anders een lange mouwen romper aan onder zijn pyjama of een 3,0 tog slaapzak
5 jaar geleden
Kamer hier is ook 17 a 18 graden. Ze heeft een spaghetti romper met pyjama aan en daarover heen een slaapzak zonder mouw. Dan ligt ze onder laken en deken.
Ze komt alleen vaak richting 23. 00 uur bij mij in bed en is net geen mogelijkheid terug te krijgen. Dan heeft ze het dekbed tot haar middel vaak. Soms trekt ze hem wel weer omhoog.
5 jaar geleden
Ik heb een koukleumpje😁: Slaapzak 3,5 tog, romper met lange mouwen, pyjama of pakje met voetjes. Verder ligt ze onder een laken met dubbel gevouwen deken met daar nog een dun dekentje dubbel gevouwen bovenop.
5 jaar geleden
Hier romper lange mouw, velours pyjama van HEMA en de winter uitvoering van de puckababy 4 seasons.
Zonder laken en deken.
Hij voelt prima! Het is 18 graden in de kamer
5 jaar geleden
Reactie op SMDMJDM
Hier precies hetzelfde. Fijne pyjama’s hè? Temperatuur hier rond de 17-18
Heb hier voor vannacht ook lange mouw romper gedaan, velours pyjama gekocht en slaapzak 3.5 tog en sokjes! Ben benieuwd!
Eerder namelijk volgens tabel bij de slaapzak alleen romper lange mouw, maar toen was hij 35.8 graden. Toen vannacht pyjama erbij aan gedaan en was hij 36.5 graden. Misschien met de velours pyjama íets warmer nog!