11 Reacties

5 jaar geleden

Onze dochter slaapt altijd met romper, pyjamaatje, slaapzak korte mauwen en daaroverheen laken + dekentje. Heeft het altijd prima qua temperatuur

VRIEND

5 jaar geleden

Mijn dochter slaapt ook al weken met slaapzak + lakentje en deken. Lekker strak inpakken voor de kou en ook zodat ze minder beweegt anders gaat ze het hele bed door snachts😜. Hier ook snachts vaak 17gr. Heb wel een lange mouwen slaapzak ipv korte mouwen, hier is ze nooit koud in elk geval. Maar een laken of deken kan dus prima :)

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op n05052020

Mijn dochter slaapt ook al weken met slaapzak + lakentje en deken. Lekker s ...
Ja die heb wel die mouwen kan ik de aan ritsen op zijn slaapzak Maar hij duim altijd om in slaap te komen en als hij niet bij zijn duim kan raak hij overstuur heb het al een keer geprobeerd

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Ja die heb wel die mouwen kan ik de aan ritsen op zijn slaapzak Maar hij ...
Ooh en de mouwen zijn zeker te dik/lang waardoor die er net niet bij kan! Ik snap het, hier sabbelt ze op de mouw van de slaapzak haha 😂. Ja dan zou ik gewoon dekentje gebruiken voor warmte. En wat voor boxpakje is het? Gewone stof of wat dikker? Je hebt ook echt van die dikkere pyjama’s of pakjes, helpt misschien ook voor de warmte

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op n05052020

Ooh en de mouwen zijn zeker te dik/lang waardoor die er net niet bij kan! I ...
Ja ze zijn idd dik en lang als ik die er aan doet lijkt die net een bolletje wol zo dik zijn ze 😆 Hij heb gwn een katoenen boxpakje aan Maar ik ga het dan idd proberen met een deken en anders idd wat dikkere boxpakje kopen

5 jaar geleden

Hoe voelt zijn nek? Hier heeft ze vaak koude handen maar dan nog wel een redelijk lauwe nek. Kun je de mouwen van de slaapzak die je hebt er niet aan doen en dan voor het aantrekken omvouwen?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Hoe voelt zijn nek? Hier heeft ze vaak koude handen maar dan nog wel een re ...
Gister nacht was zijn nekje ijs koud Dat gaat dus niet met die mouwen omdat ze dus zo dik zijn

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Gister nacht was zijn nekje ijs koud Dat gaat dus niet met die mouwen omd ...
Ook niet als hij nog niet in de slaapzak zit? Wij hebben ook flink dikke slaapzakken. Als ze ze aanheeft is omvouwen lastig, maar met de lege slaapzak lukt het wel.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ook niet als hij nog niet in de slaapzak zit? Wij hebben ook flink dikke sl ...
Ja maar het gaat puur om het duimen als die dat niet kan word hij gek

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Ja maar het gaat puur om het duimen als die dat niet kan word hij gek
Dat had ik in je eerdere reacties gelezen ja. Maar vouwen zonder armen erin lukt dus ook niet?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Dat had ik in je eerdere reacties gelezen ja. Maar vouwen zonder armen erin ...
Nee dat gaat ook niet heb het al geprobeerd maar dan krijg ik zijn armen er weer niet in