10 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Inmiddels over op alleen een romper. Wel koude beentjes soms maar ze slaap prima door. Met slaapzak te warm en wordt ze toch wakker...

3 jaar geleden

Puckababy ideaal! Precies hetzelfde hier namelijk

3 jaar geleden

Hier ook zelfde probleem naar gestopt net slaapzak en nu dun pyama broekje aan voor koude beentjes

3 jaar geleden

Bij ons vaak ook 23, 24 graden op de kamer. Hij draagt bij ons deze https://www.wehkamp.nl/meyco-baby-slaapzak-zomer-zebra-grijs-16532289/?origin=orderdetail_product_image . Met dit slaapzakje is hij gewoon lekker en slaapt hij stuk minder onrustig

3 jaar geleden

Ik heb een slaapzakje bij de Zeeman vandaan. Er zit alleen een rits aan de onderkant en drukknoopjes op de schouders. Je moet hem dus over het hoofdje van je zoontje doen. Voor ons geen probleem. Hij is lekker koel:)

3 jaar geleden

Wij hebben een hydrofiel. Echt super dun! Doet dus niets qua temperatuur, maar puur voor het geborgen gevoel

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook hydrofiel, van prenatal. Ook zonder geprobeerd, maar hij heeft nogal onrustige beentjes😅

3 jaar geleden

Ik doe haar een hydrofiele slaapzak aan maar rits alleen het stukje boven haar luier dicht. Dan heeft ze toch het zelfs ritueel en iets extra aan maar is t niet zo warm

3 jaar geleden

Ik denk hydrofiel inderdaad, of bamboe :)

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Ik ben direct even naar de Zeeman gelopen en heb een 0,1TOG slaapzakje weten te bemachtigen. Het zal niet voor lang zijn.. De maximale maat is 90 cm en onze kleine man is al 88cm! Maar voor nu is het goed. Zonder slaapzakje slaapt hij ook een stuk onrustiger helaas.. Ik ben reuze benieuwd hoe hij hier in zal slapen! I'll let you know.