23 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zo net 2 slaapzakjes besteld bij Jollein, lekker dik van kwaliteit en je kan de mouwen afritsen en zo meer of minder TOGS toevoegen. Ik gebruik de slaapzakjes van Jollein al sinds m’n dochtertje haar geboorte en ben er heel tevreden van, 100x wassen en daarna in de droogmachine en ze blijven hun kwaliteit zeer goed behouden. Bovendien zijn ze lekker zacht ☺️

2 jaar geleden

https://www.jollein.com/nl/baby-slaapzak-110cm-met-afritsbare-mouw-pear/

2 jaar geleden

Reactie op Xenia91

Ik heb zo net 2 slaapzakjes besteld bij Jollein, lekker dik van kwaliteit e ...
Aah top dankjewel ik ga even kijken!

2 jaar geleden

Hier hebben ze vaak goede aanbiedingen van slaapzakken en andere babyspullen: https://www.samplestocksale.nl. Ze verkopen er ook de eerder fenomenen slaapzakken van Jollein.

2 jaar geleden

Ik heb dan ook een vraag waar slapen jullie kindjes momenteel in ?

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ik heb dan ook een vraag waar slapen jullie kindjes momenteel in ?
In een shirtje met lange mouw, romper zonder mouw en luier, onder een deken met lakentje.

2 jaar geleden

In een eerder dunne pyjama met lange mouwen, benen en voetjes en dan een 2.0 tog slaapzakje zonder mouwen, in haar kamertje is het nu 18 graden

2 jaar geleden

Reactie op Brie

In een shirtje met lange mouw, romper zonder mouw en luier, onder een deken ...
De mijne trapt haar dekens weg. Dus hier romper zonder mouwen, pyjama dun en zomer puck met mouwen. Vraag me af of het te koud is

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

De mijne trapt haar dekens weg. Dus hier romper zonder mouwen, pyjama dun e ...
Als ik Luna een pyamabroek aan doe, trapt ze ook de dekens weg. Zonder broekje doet ze dat niet. Dat was voor mij wel een teken. In de nacht doe ik deze alsnog aan, maar we starten zonder.

2 jaar geleden

Wij hebben al een tijdje de slaapzak van puckababy! Is wel wat prijzig, maar gaat dan ook erg lang mee. Ik heb deze met een korting sanctie gekocht. Hij slaapt nu in de herfst zak, die is 2.0 tog. Verder heeft hij een romper met korte of soms lange mouwen, dunne pyjama met lange mouwen en broekje. Zijn kamertje is nu rond de 18 of 19 graden.

2 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Wij hebben al een tijdje de slaapzak van puckababy! Is wel wat prijzig, maa ...
Hey die heb ik ook. Dus bij jouw ligt hij in de herfst zak en dan geen deken ? Hier ik Zoë haar kamer is het ook 18 a 19 graden. Maar dacht als ik de herstzak nu al gebruik wat heb ik dan nog als het straks echt vriest..

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hey die heb ik ook. Dus bij jouw ligt hij in de herfst zak en dan geen deke ...
Klopt zonder deken, want mijn zoot je is echt een onrustige slaper en draait allemaal rondjes in z’n bedje 🤷‍♀️ haha. Dus vind ik een deken nog een beetje te eng. Als iets kouder wordt dan doe ik de zomer slaapzak samen met de herfst en dan is het als het goed is 2,5 tog. Verder had ik ook bedacht om dan ook nog sokjes aan te doen, maar ik denk niet dat het nodig zal zijn. Verder heb ik als back-up de 4 seizoenen slaapzak van prenatal, die is met alles bij elkaar volgens mij 3.0 tog. Dat is ook zo eentje die tot 2 of 2,5 jaar gedragen kan worden. Ook een fijne slaapzak

2 jaar geleden

Ik denk dat wij een koukleum hebben als ik zo de berichten lees. Zoontje van 1,5 slaapt in romper, dunne pyjama en wintercombinafie van puckababy en heeft het heerlijk en niet te warm. Zijn kamer is nu rond de 18. In de winter zakt het naar 16, dan sokken erbij en een warmere pyjama. Ik staar me vanaf het begin al niet blind op de TOG, omdat hij vanaf baby af aan het juist heel goed lijkt te doen op een laagje extra. Zelf lig ik ook vaak met dikke sokken in bed 🤷‍♀️🙈

2 jaar geleden

Winterslaapzakken van de HEMA zijn ook heel erg fijn! Hier ligt hij daarin met een romper met lange mouwen.

2 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Ik denk dat wij een koukleum hebben als ik zo de berichten lees. Zoontje va ...
Mijn dochtertje ligt ook al een tijdje in de winter combi van de Puckababy slaapzak, soms zelfs al met een dikke velours pyjama en sokken. Wij wonen in een oud huis dus het is hier ook al vrij fris ‘s nachts. In de winter voeg ik denk ik nog een dekentje toe.

2 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Mijn dochtertje ligt ook al een tijdje in de winter combi van de Puckababy ...
Ik ga haar morgen in de herfstzak laten slapen in de nachten. Want voordat ik de kamer uit ben heeft ze al haar dekens weg gedaan. Dan doe ik voor nu wel een dunnere pyjama eronder zodat ik daar nog mee kan spelen straks. Mijn huis goed geïsoleerd. Maar ja zelf liggen we ook onder een deken lekker warm is zo moeilijk soms wat je ze aan moet doen. Ik heb begrepen dat als het winter is je de puckababy met fleece binnenste buiten aan moet doen zodat de fleece kant op hun huid zit eb ze lekker warm blijven

2 jaar geleden

Misschien kan dit nog helpen als leidraad

2 jaar geleden

Reactie op Xenia91

Misschien kan dit nog helpen als leidraad
Die 2.0 tog staat voor de juiste slaapzak?

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Die 2.0 tog staat voor de juiste slaapzak?
Ja klopt, de TOG’s staan voor de slaapzakken, bij een slaapkamertje tussen de 18 en 20 graden volstaat een slaapzakje van 2 TOG en enkel een pyjama’tje

2 jaar geleden

Reactie op Xenia91

Ja klopt, de TOG’s staan voor de slaapzakken, bij een slaapkamertje tussen ...
Moet ik even opzoeken welke tog waarde puckababy herfst zak is. Dankjewel!