11 Reacties

3 jaar geleden

Oef, vermoeiend. Sprongetjes weet ik niet zoveel van. Onze dochter is ook bijna 14 maanden en wordt de afgelopen 3 nachten wakker en komt slecht in slaap. Net weer wakker en hele vieze poep en rode billetjes. Ze heeft ook flesje gehad snachts om maar weer te kunnen slapen... De nachtdiensten zijn dus weer on fire!

3 jaar geleden

Ik heb dit ook vaak in de avond . Normaal gaat hij rond half 8 slapen vandaag helaas pas om 22 . Erg vermoeiend. Van de week ook wat ziek geweest en toen heb ik ook een aantal keren in de nacht uren opgezeten omdat hij niet wilde slapen. Vervelende is dat je er niks aan kan doen . Meestal na een paar dagen is het weer over

3 jaar geleden

Reactie op van010

Ik heb dit ook vaak in de avond . Normaal gaat hij rond half 8 slapen vanda ...
Ja het is gewoon niet meer leuk! Wij hebben dit echt al 3-4 nachten/avonden.. en tot 3 uur op zitten is niet mijn favo ding!

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Oef, vermoeiend. Sprongetjes weet ik niet zoveel van. Onze dochter is ook b ...
Yep! Hier ook weer nachtdiensten.. Soms vraag ik me echt af wat er dan is.. hij is niet ziek.. hij krijgt miss tandjes dat kan.. en heeft last van verlatingsangst.. maar thuis in je eigen bed moet voldoende zijn om je veilig te voelen toch???

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ja het is gewoon niet meer leuk! Wij hebben dit echt al 3-4 nachten/avonden ...
Nee dat is ook erg vervelend. Zo hebben we allemaal wat met onze kids. Ik heb ook een dochter van 11 daar heb ik dit allemaal nooit mee gehad. Alleen de eerste 3 maanden ivm vroeg geboorte. Mijn zoontje is een totaal ander kind super druk ook. Die houd je elk moment van de dag bezig

3 jaar geleden

Reactie op van010

Nee dat is ook erg vervelend. Zo hebben we allemaal wat met onze kids. Ik ...
Ja wij hebben hier 1 van 12 jaar.. was easy die sliep en sliep.. nu nog steeds.. mijn jongste zoon (14mnd) slaap nu ineens heel slecht en mijn dochter van 12 weken is nog erger.. qua slapen.. dus.. vermoeidheid is hier normaal..

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Yep! Hier ook weer nachtdiensten.. Soms vraag ik me echt af wat er dan is. ...
Nee, zou ook niet weten wat het is. Ja net met die vieze luier en rode billetjes kan ik begrijpen, maar ze poept nooit om 10u in de avond, dus zal wel iets niet helemaal lekker zitten. Zat laatst nog te denken aan een periode dat ze om de haverklap stond in bed, is ook over gegaan... Dus hou me maar vast aan de gedachte dat ze vast weer gaat doorslapen *gaap*

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ja wij hebben hier 1 van 12 jaar.. was easy die sliep en sliep.. nu nog ste ...
Ook zo'n lekker leeftijd verschil. Soms denk ik misschien was de eerste zo makkelijk omdat je toen ook een stuk jongen was en iets minder bewust. Ik ben nu veel bewuster met alles dan toen der tijd . Ik was 22 bij de eerste en 33 bij me 2e. Eigenlijk 3e. We hebben in janaurie 2019 helaas een kind verloren dus mijn zoontje was voor ons een mooi geschenk. Daarom misschien extra druk

3 jaar geleden

Slaapregressie kan het ook nog zijn. Je weet het nooit zeker ;-).

3 jaar geleden

Reactie op van010

Ook zo'n lekker leeftijd verschil. Soms denk ik misschien was de eerste zo ...
Ik was 25 bij de eerste.. 36 bij de 2e en 37 bij de jongste.. Bij ons zit er zolang tussen door een heel ivf traject van bijna 7 jaar!! En toen kwam onze zoon uit een terugplaatsing en onze dochter kwam er als cadeau achteraan.. 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ik was 25 bij de eerste.. 36 bij de 2e en 37 bij de jongste.. Bij ons zit ...
Zeker een mooi cadeau. 鉂わ笍