5 Reacties

2 jaar geleden

Estivil methode!! en voet bij stuk houden. Klinkt hard maar, het enige wat werkt. Structuur, regelmaat, ritme etc.

2 jaar geleden

Dankjewel! We gaan er vanavond mee starten. Ben benieuwd 😁

2 jaar geleden

Reactie op Anemie

Dankjewel! We gaan er vanavond mee starten. Ben benieuwd 😁
Ja en houd er rekening mee, de aanhouder wint🙈. Soms kan het een week duren voordat het werkt. Luister altijd naar je eigen gevoel dit is een richtlijn die bij mijn zoontje prima heeft gewerkt, maar t ene kind is het andere niet. Als je zelf er rustig en nuchter in staat dan voelt je kindje dat ook aan. Niet teveel hoge verwachtingen. En bedenk je bent niet de enige die hier mee worstelt hoor alleen is het gewoon lastig want, als je slaaptekort hebt dan raak je vaak gefrustreerd en kom je in zon cirkel. En vooral niks aantrekken van andere mensen😊. Succes met je 2de zwangerschap geniet er lekker van en neem af n toe ff wat tijd voor jezelf en voor jou en je partner😘

2 jaar geleden

Wat een lief berichtje!!! Dankjewel 😘🥰geeft me positieve energie!! Gaan we doen. Nog een fijne dag 🤗!!

2 jaar geleden

Ik kon niet tegen de harde methode dus wij legden ons zoontje dan toch bij ons. Dan sliep hij zo en zodra hij goed sliep legde mijn man hem al slapend terug in zijn eigen bedje