17 Reacties

5 jaar geleden

Vaak zit er in een caravan een inklapbare tafel. Kun je deze niet weghalen en daar een campingbedje neer zetten? Of als de kleine man er nog in past een co sleeper?

5 jaar geleden

In de bak van de kinderwagen of is dat gevaarlijk?

5 jaar geleden

Reactie op Lindamichelmila

In de bak van de kinderwagen of is dat gevaarlijk?
Online staat dat dat niet geschikt is om voor langere tijd te slapen. de kinderwagen bak. Je zou een nestje tussen jullie in kunnen leggen, dan ligt hij hoger. Wij slapen ook samen met de kleine op deze manier

5 jaar geleden

Wij hebben heel veel in de caravan geslapen. Met de eerste klapte we de tafel aan de ene kant van de caravan in. Daar paste precies tussen de 2 bankjes het campingbed in. Toen ze nog heel klein was in de reiswieg van de kinderwagen. Ook nummer 2 sliep in de reiswieg op het bed waar de eerste ook sliep en zij sliep er dan langsToen deze weer groter werd hadden we een grotere caravan en zette we het campingbed voor het keukenblok waar we veel ruimte hadden.

5 jaar geleden

Hoi hoi, wij ook net weekje op de camping geweest met ons zoontje van 8 weken. Sliep eerst in de kinderwagen bak maar later tussen ons in hoger dan wij zelf en de kussens weg of opzij zodat hij veiliger lag. Daarnaast hebben we voor volgend jaar zo'n daryan bedje speciaal voor kleintjes. Kun je vinden op Google. Succes:)

5 jaar geleden

Voor de oudste hadden wij ook altijd een daryan tentje. Maar vind het wat lastig opmaken, had hier zelf voorheen een matrasje op maat in gemaakt dan is het ideaal of gewoon in een slaapzak. Nu hebben we inmiddels een stapelbed en kan ik het bedje gewoon kort opmaken.

5 jaar geleden

Wij gebruikte of camping bedje ma als dat niet paste het reiswiegje van de buggy. Meestal draaide ik om het matrasje nog een extra dekentje. Ze zeggen wel dat niet geschikt is voor lange tijd maar heel eerlijk is dat matrasje net zo dik als het matrasje van het campingbedje

5 jaar geleden

Babynestje?

5 jaar geleden

Reactie op dzelissen

Wij gebruikte of camping bedje ma als dat niet paste het reiswiegje van de ...
Mijn oudste is 11 en wij hadden toen geen wieg. De kraamzorg adviseerde ons haar in de reiswieg van de kinderwagen te laten slapen toen in de nachten. Bij tweede en derde wel wieg. Heb daar toen nooit niks van gehoord dat het slecht zou zijn. In 11 jaar veranderen de richtlijnen vaak😂

5 jaar geleden

Dankjewel voor alle reacties😊

5 jaar geleden

Ik zie veel tips over de wandelwagen bak.. maar als je volgend jaar gaat, dan past je kindje daar niet meer in 😅 ik zou inderdaad een camping bedje zoeken, misschien zijn er kleinere maten die wel passen? Of anders verdiepen is veilig samen slapen. :)

VRIEND

5 jaar geleden

Je heb zoeen dingen wat je naast de matras duwt dat ze er niet uit kunnen rollen dat mischien een idee kom niet meer op de naam 🤣

5 jaar geleden

Een nestje of de kinderwagen bak wordt inderdaad afgeraden vanwege rebreathing. Van deryan zijn er pop-up reisbedjes, ook formaat wieg. Is dat iets?

5 jaar geleden

Bak van de kinderwagen lijkt me inderdaad niet prettig. Als Jip volgende zomer daar in moet, past dat inderdaad niet. Ik zal eens rondkijken voor zo’n deryan bedje.

5 jaar geleden

Een bedhekje zorgt ervoor dat hij niet uit bed kan vallen. Die schuif je onder het matras. Google maar. Ideaal voor op vakantie. Maar ik denk dat hij daar volgend jaar nog te klein voor is. Hij kan dan namelijk nog steeds via het voeteneind weg komen. Tenzij alleen de zijkant van het bed open is. Maar dat weet je zelf het best. Succes! 😊

5 jaar geleden

Wellicht een deryan reisbed? Die kan op t bed zelf gezet worden. Google maar eens.

5 jaar geleden

Wij hebben een deryan baby luxe aangeschaft voor op de camping (zoon is 11 weken) en gaat super. Hij slaapt er heerlijk in, er komen geen insecten bij en is ook eventueel buiten te gebruiken. Vind zelf het matrasje wel dun, maar wanneer het op een bed gezet wordt is dat geen probleem.