7 Reacties

3 jaar geleden

Helaas niet de tip! Maar hier precies hetzelfde. In totaal 1,5 uur geslapen en in de nachten en ochtend extreem vroeg wakker! Inderdaad een fase en slaapregressie kan 12 maanden duren. Hoe snel ga je weer zijn kamer in bij neerleggen? Hoe vaker je er na toe gaat hoe moeilijker het soms wordt voor die kleintjes om in slaap te komen

3 jaar geleden

Ik neem onze dochter gewoon bij mij dan.

3 jaar geleden

Ik laat ze niet wenen

3 jaar geleden

Ik normaal ook niet, maar merk wel dat als ik haar nu 5 min even laat huilen ze daarna een stuk rustiger is ipv haar bij mij te nemen.

3 jaar geleden

Als hij echt overstuur is laat ik hem niet huilen. De laatste dagen valt hij pas in slaap als we een hand op z’n buik leggen waardoor hij niet meer gaat draaien en als we naast hem gaan zitten. De ene keer duurt het soms wel een uur en de andere keer 10 minuten voordat hij in slaapt valt. Of we moeten hem naar beneden nemen zodat hij even uit de slaapkamer is, maar wil hem niet aanleren dat als hij huilt, we hem troosten, oppakken, neerleggen, weer huilen, naar beneden, weer naar bed etc.

3 jaar geleden

Kijk even op: slaaptipsvoorbabys :)

3 jaar geleden

Op het kinderdagverblijf heeft hij perfect geslapen zonder gedoe, maar thuis is het drama, nu ook weer😫 alleen maar overstuur krijsen, ook als ik nog in de kamer ben. Hij wil niet liggen, niet slapen, geen speen, geen knuffel... niks helpt...