11 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee. Hier ook wakker al weken snachts

3 jaar geleden

Hier sinds afgelopen week (hij was ook ziek) bal. Rond 0445uur heeft hij echt honger 😌 krijgt net een fles van 150cc en nu is het stil. Maar dat is niet zoals ik het door wil zetten. Is het een fase en slaapt hij straks weer door?

3 jaar geleden

Reactie op RRvM

Hier sinds afgelopen week (hij was ook ziek) bal. Rond 0445uur heeft hij ec ...
Als ze ziek zijn, is het wel zielig… maar zo begint het echt op te breken. Ik lig echt te veel wakker… ben zelfs begonnen met essentiële oliën, helaas vooralsnog zonder resultaat

3 jaar geleden

Hier ook een hele nacht krijsen achter de rug.. ik denk kiezen? Maar wel heul heftig

3 jaar geleden

Hier gelukkig nog doorslapen in de nacht 😇

3 jaar geleden

Dochter heeft nog nooit een nacht doorgeslapen. Oudste is ook zo'n slechte slaper. Ik heb in 4 jaar tijd nog geen enkele goede nacht gehad 😅 Overweeg zelfs om met bv te stoppen of dat misschien een reden is dat ze haar nog zo vaak meld. Als ze ziek is slaapt ze hier vaak iets beter, komt ze maar 1 a 2 keer 🤭

3 jaar geleden

Wij hebben het hier ook heel lang gehad. Tot slaapcoach traject aan toe (Wat gewoon echt zonde is van je geld). Uiteindelijk een kinderfluisteraar ingeschakeld. Ja wij vonden het ook onzin maar waren zo kapot dat we het wel wilde proberen. En ze werd al de helft minder wakker na de afstemming. Daarna zijn wij door gegaan met tips van internet en nu slaapt ze klokje rond. We hebben weken aan stuk naast der bedje gezeten hoor het was echt niet makkelijk maar het heeft gewerkt.

3 jaar geleden

Hier ook paar weken heel onrustig vanaf het moment dat hij ging lopen. Toen kiezen inderdaad dus dat was ook heftig. Laatste 2 weken 'snachts ok, maar al om 5.30u wakker. Sinds twee nachten heeft hij weer een dikke winter slaapzak aan en slaapt hij ook weer wonderbaarlijk klokje rond. Het is ineens ook weer koud 's nachts, dus misschien proberen waard?

3 jaar geleden

Die van ons slaapt nu ineens door na weken van ellende. Heb echt niks anders gedaan.. Ik kan alleen maar zeggen: het is een fase, het is een fase, het is een fase...

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Hier ook paar weken heel onrustig vanaf het moment dat hij ging lopen. Toen ...
Hebben we ook al gedaan. Het was ook echt wel koud in haar bedje rond 4/5 uur. Eergisteren was ze wakker van 10 tot 12 en toen sliep ze gewoon tot 8 door. Dus het lijkt een beetje alsof ze gewoon even wakker wil zijn

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Dochter heeft nog nooit een nacht doorgeslapen. Oudste is ook zo'n slechte ...
Oh jeetje wat erg! Het zal toch niet aan de bv liggen? Mijn dochter sliep tot 13 maanden gewoon door, met een sporadische late avondfles (vonden we ook totaal niet erg) en heeft tot 11 maanden bv gehad. Dus denk niet dat het aan de borstvoeding ligt hoor! Lekker doorgaan als je ermee wil doorgaan!