7 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou het echt niet weten. Ik heb haar vannacht om 1u getroost en van 5 tot 8 heeft ze bij ons geslapen... En laten huilen werkt maar zelden.

3 jaar geleden

Is een fase ivm verlatingsangst

3 jaar geleden

Reactie op fflores

Is een fase ivm verlatingsangst
Idd dit.. hier hielp een nachtlampje wel goed. De fase is hier nu weer voorbij. Het is lastig maar gaat vanzelf over, hoe pittig het nu is 😫

3 jaar geleden

Reactie op MK-89

Idd dit.. hier hielp een nachtlampje wel goed. De fase is hier nu weer voor ...
Wij hebben sinds kort een nacht lampje aangeschaft. Hier werkt het nog steeds niet zo goed. 😥, het is inderdaad heel pittig omdat ik de nachten op mij neem. Omdat mijn vriend optijd uit bed moet om te werken

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, slaapt maar een half uurtje in zijn eigen bed. Maar gilt daarna de boel bij elkaar. Hij komt dan lekker bij ons, en dst gaat dan de hele nacht goed.

3 jaar geleden

Reactie op Diana van Klaveren

Hier hetzelfde, slaapt maar een half uurtje in zijn eigen bed. Maar gilt da ...
Opzich wel prima hè? Ergens wel bang dat ze niet anders meer wil op den duur. Maar dat zien we dan wel weer haha. Of we slapen allemaal niet als we het "volgens de regels doen" of we slapen allemaal heerlijk. Het blijft lastig.

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Opzich wel prima hè? Ergens wel bang dat ze niet anders meer wil op den duu ...
Ik heb er best wel mee gezeten. Ik dacht inderdaad van straks wil hij niet meer, en wat doen we verkeerd? Maar hier gaat het al een paar weken zo, ik heb het los gelaten. Komt vanzelf wel goed... Toch?... Hoop ik 🤔