Wat doen jullie als jullie kindje s nachts veel hoest? Ons zoontje hoest zich regelmatig wakker. Overdag lijkt niet overmatig verkouden en ook nauwelijks aan t hoesten. Voor t slapen douchen maakt geen verschil.
Wij gebruiken ook Luuf, maar het heeft helaas nog weinig effect. Volgens de huisarts zou neusspray ook moeten helpen voor de prikkel. Dit helpt wel iets bij ons....het is zo vervelend voor die kleintjes :-(. En zeker omdat ze er wakker van worden
Bedankt voor de tips mama’s! Had het bedje al iets omhoog gezet aan het hoofdeinde. Maar ben wat voorzichtig omdat te hoog te doen omdat we Willem regelmatig s ochtends met z’n hoofd bij zijn voeten einde tegenkomen. Luuf onder de voetjes smeren had ik nog niet van gehoord! Ga ik zeker met de zoutoplossingspray proberen!
Begon de avond met bedje wat hoger en luuf gesmeerd. Maar toen werd hij toch rond 12 uur meerdere keren hoestend wakker. Na de neusspray met zoutoplossing heb ik hem niet meer gehoord 👍
Ik weet niet hoe oud je baby is maar soms wat slokjes water en luuf smeren, neusspray en bedje idd wat hoger. Misschien ook een open gesneden ui naast t bed