10 Reacties

3 jaar geleden

Hi mama, daar hebben wij ook last van. Ik smeer altijd een beetje luuf op haar rug en buik. Misschien helpt het

3 jaar geleden

Klein kussen onder het matras leggen zodat je kindje's hoofd iets hoger ligt en slokjes water voor het slapen

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook Luuf, maar het heeft helaas nog weinig effect. Volgens de huisarts zou neusspray ook moeten helpen voor de prikkel. Dit helpt wel iets bij ons....het is zo vervelend voor die kleintjes :-(. En zeker omdat ze er wakker van worden

3 jaar geleden

Hier pas ook veel hoesten in de nacht. Neusspray en luuf onder de voetjes smeren en dan sokken aan helpt goed!

3 jaar geleden

Bedankt voor de tips mama’s! Had het bedje al iets omhoog gezet aan het hoofdeinde. Maar ben wat voorzichtig omdat te hoog te doen omdat we Willem regelmatig s ochtends met z’n hoofd bij zijn voeten einde tegenkomen. Luuf onder de voetjes smeren had ik nog niet van gehoord! Ga ik zeker met de zoutoplossingspray proberen!

3 jaar geleden

Wij hebben ook kussen onder matras in ervoor , helpt ook bij doorkomende tandjes soms

3 jaar geleden

Begon de avond met bedje wat hoger en luuf gesmeerd. Maar toen werd hij toch rond 12 uur meerdere keren hoestend wakker. Na de neusspray met zoutoplossing heb ik hem niet meer gehoord 👍

3 jaar geleden

Je kunt ook even bij de drogisterij vragen voor hoest druppeltjes ofzo is er volgens mij ook van vsm... hopelijk is het snel weer over....

3 jaar geleden

Reactie op Smaas

Begon de avond met bedje wat hoger en luuf gesmeerd. Maar toen werd hij toc ...
Ah wat fijn! Dat helpt hier idd ook goed :-)

3 jaar geleden

Ik weet niet hoe oud je baby is maar soms wat slokjes water en luuf smeren, neusspray en bedje idd wat hoger. Misschien ook een open gesneden ui naast t bed