86 Reacties

3 jaar geleden

Voor het echte werk dr grote broer ingeschakeld. Maar na 3 min was het wel weer leuk geweest 😅

VRIEND

3 jaar geleden

We hebben zelf een slee gemaakt van een hobbelpaard. Paard er afgehaald en de eetstoel er aan vast gemaakt DJ vond het geweldig ❤

3 jaar geleden

Sneeuw in haar gezicht vond ze niet leuk maar in mn armen vond ze het wel leuk

3 jaar geleden

Hier de tip over het badzitje gelezen 🙌🏼 Super leuk!

3 jaar geleden

Wat een leuke foto’s allemaal van jullie creatieve oplossingen voor een babyslee!! Ik had op marktplaats een gratis houten kinderstoel gevonden, poten eraf en op de slee geschroefd.. voetenzak van de buggy erin.. en slee plezier.. nou ja, plezier niet echt want het bleef sneeuwen, dat vind ze niet zo leuk.. hopen dat het morgen droog is.. dan kunnen we langer op pad ❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Wasmand gemonteerd op de slee! Werkt perfect!

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Baby glider via wheelz4kids maar is nog niet binnen. Waren telefonisch ook ...
Mijn moeder had daar ook een babyslee besteld voor ons. (Via klarna betaald) klarna had de betaling geannuleerd en ze heeft verder ook niks meer van het bedrijf gehoord ook slecht te bereiken indd

3 jaar geleden

Reactie op x_Fardau

Mijn moeder had daar ook een babyslee besteld voor ons. (Via klarna betaald ...
Ohjee dat klinkt niet best. Ik heb de betaling met iDEAL gedaan. Ik hoop dat ik in ieder geval mijn geld terug kan krijgen.

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ohjee dat klinkt niet best. Ik heb de betaling met iDEAL gedaan. Ik hoop d ...
Dat hoop ik ook voor je. Mijn moeder zag later pas dat ze ook best slechte recensies hadden

3 jaar geleden

Reactie op x_Fardau

Dat hoop ik ook voor je. Mijn moeder zag later pas dat ze ook best slechte ...
Ik zag dat de bestelling nog steeds niet was verzonden. Heb ze toen een mail gestuurd dat ik de bestelling annuleer. Daar kreeg ik wel direct reactie op. Nu afwachten of ze het terug storten. Ik ga nooit meer bestellen bij Wheelz4kids.

3 jaar geleden

Zijn jullie al met de kinderwagen door de sneeuw geweest en hoe ging dat??

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Zijn jullie al met de kinderwagen door de sneeuw geweest en hoe ging dat??
Daar ben ik ook wel benieuwd naar... aangezien ik dr morgen naar het kinderdagverblijf moet brengen

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Zijn jullie al met de kinderwagen door de sneeuw geweest en hoe ging dat??
Ik ben vanochtend naar het kdv gelopen met de kinderwagen. Het is te doen, maar wel een stuk zwaarder. Ik denk dat het afhankelijk is van de hoeveelheid sneeuw die er in de buurt ligt en je kinderwagen. Ik heb een joolz en soms moest soms echt door grote hopen heen, dan was dan een gedoe (baby vond dat wel heel leuk)

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Zijn jullie al met de kinderwagen door de sneeuw geweest en hoe ging dat??
Wij zijn zondag en vandaag met de wagen op pad geweest. Zondag was echt hard werken haha, vandaag vergeleken met zondag prima te doen. Als je even door een hoop sneeuw of wat dieper stuk moet, is het makkelijk om de kinderwagen even achter je aan te trekken ipv te duwen.

3 jaar geleden

Ik heb niet alle reacties gelezen dus weet niet of iemand anders het ook al heeft gezegd, maar ik heb gisteren onze jongen (vandaag 10mnd, kan ook nog niet goed zelfstandig zitten) in een wasmand neergezet. Had wat boxkleden erin gedaan en daarmee ervoor gezorgd dat hij op zijn plek bleef zitten en comfy was. Touwtje eraan vast en we hadden even een "slee" om lekker door te sneeuw te sjeezen :-)

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Wij zijn zondag en vandaag met de wagen op pad geweest. Zondag was echt har ...
Goeie tip! We gaan straks even een poging doen. Maken er gewoon een leuke route van door alle obstakels te vermijden 😅

3 jaar geleden

Hier op de slee geweest. Ik heb de voetenzak/poncho van Deryan van de fiets aangedaan in de sneeuwbui. Ging goed! Ik weet alleen niet of ons zoontje het net zo leuk vond als ons.. 🤣 Hoe ging het bij jullie?

3 jaar geleden

Wasmand met tie wraps. Ideaal en ze vond het prachtig 👍

3 jaar geleden

Hier in een badje van de ikea, bubbeltjes pastic eerst, dan deken, dan de wollen voeten zak vanuit de wagen en dekentje erop. Ging perfect, heel stevig!! Op de foto was het begin, vond het beetje spannend, daarna heel leuk 🤩😊 doggy Ook mee natuurlijk ❤️

3 jaar geleden

Lua 8.5 maand 🥰 Foto mag gebruikt worden