8 Reacties

3 jaar geleden

Omwille van kaneel in speculaas raden ze dit af onder het jaar. Persoonlijk zou ik dat ook niet geven omwille van de suikers (hier geen geraffineerde suikers onder de 1 jaar)

3 jaar geleden

Mijn oudste krijgt ze als ' decoratie' over haar beeld met appelstroop. Soms ook wel gekleurde hagelslag. De jongste pakt of krijgt er dan ook wel eens 1. Moet kunnen vind ik zelf.

3 jaar geleden

Lijkt mij niet zoveel kwaad kunnen. Ik zou hem niet teveel laten wennen aan suiker, maar af en toe een paar schuddenbuikjes zou ik gewoon doen. Qua kaneel zit er echt zo weinig in, dat is te verwaarlozen.

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Omwille van kaneel in speculaas raden ze dit af onder het jaar. Persoonlijk ...
Nee dat snap ik. Maar 2 of 3 van die bolletjes eens a 2/3 weken lijkt mij geen ramp toch?

3 jaar geleden

Nee dat snap ik. Maar 2 of 3 van die bolletjes eens a 2/3 weken lijkt mij g ...
Nee joh, maak je niet druk ☺️

3 jaar geleden

Nee dat snap ik. Maar 2 of 3 van die bolletjes eens a 2/3 weken lijkt mij g ...
Nee denk.ik.niet. maar persoonlijk zou ik dat dus nog niet geven. Ze leren snel genoeg zoetigheid kennen.

3 jaar geleden

Ik denk dat het maar net is hoe zwaar je er aan tilt, voor ons is TE veel ook niet goed, alleen bij baby's wordt alles onder één vergrootglas gelegd omdat we het allemaal perfect willen doen. Wij geven onze zoon wel een wat met eigenlijk te veel suiker, zijn er gezondere keuzes, absoluut. Maar voor ons is dit prima zolang de basis gezond is.

3 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Ik denk dat het maar net is hoe zwaar je er aan tilt, voor ons is TE veel o ...
Same here