13 Reacties

2 jaar geleden

Hier wordt heel veel met duplo gespeeld en met het gereedschap van Bosch. Is een investering maar hier is het dubbel en dwars waard

2 jaar geleden

Hier ook 26 april. Vind het ook lastig . Want vaak is geen spelen maar gewoon rotzooi maken. . Ik heb ook van alles staan. Van keukentje tot dino's. Auto's en alles is van korte duur. Ik wilde gaan kijken voor een leuke motor/ electrische scooter. Dus meer iets voor buiten

2 jaar geleden

Wat voor speelgoed heb je nu? Hier is Duplo leuk, kleuren en stickers plakken. Buitenspelen! Een bal, zandbak, spulletjes voor in de zandbak? Verder vraag ik mijn eerste spelletjes van haba. En ook heeft haba een magneetspel (als je daarop zoekt, vind je verschillende varianten) die op mijn lijstje staat. Boeken zijn hier altijd een hit. Kleding kun je natuurlijk ook gewoon vragen of geld voor op de spaarrekening?

2 jaar geleden

Ik ga zo鈥檔 wobbel plank vragen.

2 jaar geleden

Watertafel voor buiten?

2 jaar geleden

Reactie op Insuba

Watertafel voor buiten?
Step :)

2 jaar geleden

Hier 30 april 馃榿. Onze dame krijgt een loopfietsje.

2 jaar geleden

Wij hebben veel open ended speelgoed van Grimms en Grapat. Onder andere de regenboog, houten schijven, poppetjes en loose parts. Dit is zowel leuk voor de jongste als voor onze oudste (4). De jongste oefent er kleuren mee en gebruikt het bijvoorbeeld in het speelkeukentje. De oudste bouwt gigantische torens en dierenverblijven. Of combineert het met de houten treinbaan bijvoorbeeld. Hebben jullie al een houten treinbaan? Ook een aanrader! En het leuke is dat je elke volgende cadeaugelegenheid weer om uitbreidingen kunt vragen. Onze jongste wordt in mei 2 (net als de meeste kindjes in deze groep). Wij zijn van plan een modderkeuken cadeau te geven. Ook weer iets waarvan we denken dat het voor beide kinderen leuk is (en daarmee dus ook weer iets waar ze niet snel op uitgekeken zijn).

2 jaar geleden

Weet niet of je zoontje van auto's houd? Ons zoontje is gek op auto's, dus we hebben een grote bruder auto gekocht voor zijn verjaardag.

2 jaar geleden

Keukentje en hobbeldier zijn hier een succes. Met haar verjaardag krijgt ze een loopfiets, poppenbedje, duplo. Verder hebben wij op het lijstje staan: toet toet auto's, boekjes over zindelijk worden, step, rijgkralen en stickers.

2 jaar geleden

Wat een leuke reacties en tips! Wij hebben indd al een keukentje, loopfiets (3 wiel) en step. Ook hebben we Duplo, hier speelt hij nog niet echt mee. Zit indd te denken aan een houten treinbaan, kinetisch zand voor binnen en wellicht een speelhuis met glijbaan voor in de tuin. Ik twijfel nog over toet toet auto鈥檚. Wordt dit aangeraden? En dan icm de garage van vtech?

2 jaar geleden

Reactie op Maaike!

Wat een leuke reacties en tips! Wij hebben indd al een keukentje, loopfiets ...
Hier heeft hij voor zijn eerste verjaardag veel toet toet auto's gekregen en daarbij een grote garage. En ik moet zeggen dat hij er nu sinds een paar weken (eindelijk!) echt mee begint te spelen. Hij vindt het nu echt leuk!

2 jaar geleden

Wij hebben een trampoline gekocht en wordt nog ingegraven in de tuin. Verder vragen we een driewieler, rollenspel-speelgoed (in ons geval dokterssetje, theeservies) En een zandbak staat nog op onze lijst