8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een flinke speelhoek in de woonkamer. Overdag wordt er flink geleefd/gespeeld, maar we zorgen er eind van de avond voor dat het weer netjes is. Achteraf had ik misschien een (deels) open kast nog wat fijner gevonden, meer het montessori idee waarbij ze alles zelf kunnen pakken. Onze oudste krijgt deze lades wel zelf open en kan op die manier alles voor hem en zijn zusje regelen. We hebben sinds kort boven ook nog een speelhoekje op de werkkamer zodat de oudste zich daar kan terugtrekken. We wisselen een beetje met het speelgoed wat we aanbieden (boven/beneden/berging) om het interessant te houden.

2 jaar geleden

Wijnhebben een grote kist met speelgoed. Die blijft dicht....in de loopkar en op de kist is het speelgoed waarmee ze vrij mag spelen. En dat gaat vaak de hele kamer door. Inmiddels is Luna, met 1,5 jaar op een leeftijd dat we samen opruimen😊

2 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wij hebben een flinke speelhoek in de woonkamer. Overdag wordt er flink gel ...
Wat heerlijk zo’n speelkamer/grote speelplek. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt qua montessori. Ben zelf bezig nu dat te realiseren. Op Pinterest kan je veel ideeen vinden en ook low budget, zoals met Ikea spul.

2 jaar geleden

Reactie op maanmeisje

Wat heerlijk zo’n speelkamer/grote speelplek. Ik begrijp helemaal wat je be ...
Heb zelf dit staan nu met inmiddels een Ivar Ikea kast ernaast. Maar is nog niet zoals ik het wil hoor.

2 jaar geleden

Onze speelhoek. Ik zoek nog leuke plankjes voor aan de muur

2 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Onze speelhoek. Ik zoek nog leuke plankjes voor aan de muur
Kruidenrek van Ikea, mooi houten

VRIEND

2 jaar geleden

Allemaal leuke hoekjes… waar ze zich goed kunnen uitleven.. zal morgen ook een foto van bij ons maken om het een idee te geven.

2 jaar geleden

Reactie op maanmeisje

Heb zelf dit staan nu met inmiddels een Ivar Ikea kast ernaast. Maar is nog ...
Deze kasten hebben wij inderdaad bij de speelhoek op zolder, ook erg praktisch!