10 Reacties

3 jaar geleden

Hangt er iets aan? 😊 Bij ons hangt er een tuutendoekje van done by deer aan. Overdag sowieso geoefend met zelf het tuutje bedienen en snachts weet ze dat het aan het doekje kan vinden en zit er ermee te draaien tot ze het te pakken heeft 🙈 doet ze sinds ze 5mnd is, heel handig 😅

3 jaar geleden

Hier ook een ramp tot wij het de spenen aan knuffeldoekje deden, ze pakt het nu zelf en wij moeten al enkele weken snachts niet meer haar speen insteken

3 jaar geleden

Knuffeltje aan z'n speen. Wij hebben het konijntje van happy horse🥰

3 jaar geleden

Meerdere spenen in zijn bedje 🤣

3 jaar geleden

Speen doekje inderdaad! En anders kan je nog meerdere spenen in bed leggen. Speen ook niet meer in haar mond doen maar in haar hand geven zodat ze em zelf in de mond kan doen. Zo leert ze dag ze dat s’nachts ook moet doen. Heeft hier goed geholpen en hoeven er niet meer uit s’nachts!

3 jaar geleden

Ja, speen doekje was hier ook de uitkomst! Wij hebben nu 2 spenen incl speendoekje in bed liggen. Ze kan hem nu tegenwoordig bijna altijd zelf vinden en in doen.

3 jaar geleden

Glow in the dark spenen!!! Dan kan je kleintje ze zien liggen. Voor de rest de tips die al gegeven zijn: meerdere spenen in bed en overdag oefenen met zelf indoen

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het zelfde ik had zijn speen aan een doekje maar daar ging hij mee zwaaien en spelen voordat hij ging slapen. En in zijn slaap pakte hij hem toch niet overdag oefenen werkt hier ook niet want hij wilt de speen alleen tijdens het slapen. Ik volg mee voor andere tips mischien🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Mijn zoontje heeft het zelfde ik had zijn speen aan een doekje maar daar gi ...
Bij ons ging ze er ook eerst mee spelen maar uiteindelijk kwam ze er wel achter dat de speen eraan zat en stopte ze hem in haar mond en ging slapen. Ik weet niet hoe lang je afgewacht hebt, maar misschien is dat nog een idee? En heb je overdag al geoefend met zelf speen pakken en in doen? Toen ze het hier overdag goed onder de knie had, lukt het snachts ook beter.

VRIEND

3 jaar geleden

Glow in the dark speen, nog een extra speen in bed en een bedbumper zodat ze niet op grond vallen 😅 werkt hier perfect 👌🏻