21 Reacties

5 jaar geleden

😍 lief! Btw welk slaapnestje is dat?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op xxxccxxx

Dankjewel. Geen idee waar je die kan kopen heb het gekregen van me schoonzus

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op xxxccxxx

Heb ff voor je gekeken op internet hij is via bol

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Heb ff voor je gekeken op internet hij is via bol
Dankjewel 😃 hij ligt er zo comfy bij ook 😍

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op xxxccxxx

Dankjewel 😃 hij ligt er zo comfy bij ook 😍
Ja zeker hij vind het ook heerlijk liggen En wat ook handig is die klik systeem kan je verstellen naar groot en klein super handig. In die slaapnestje voelen ze zich als geboren als je die klik systeem aan elkaar heb dus ideaal worden ze lekker rustig en slaperig van

5 jaar geleden

Heel herkenbaar.. 😂

5 jaar geleden

Vanaf wanneer kunnen ze echt gaan spelen eigenlijk? Ik heb er ook een mijn zoontje is 2 maanden ik dacht steeds dat het te vroeg is.. wat voor activiteiten doen jullie eigenlijk ik ben soms bang dat ik te weinig doe met mijn kleine vriend

5 jaar geleden

Oh en vergeten eronder te schrijven wanneer leggen jullie de kleine eronder? En hoelang😅

5 jaar geleden

Oh en vergeten eronder te schrijven wanneer leggen jullie de kleine eronder ...
Wij zijn met 6 weken begonnen met spelletjes op schoot. We zetten ons ventje op onze benen met z'n kontje tegen je buik aan. Op die manier kun je hem aankijken en beginnen met gekke bekken trekken. Wanneer hij het gaat nadoen, moedigen wij hem aan en blijven we doorgaan tot hij het beu is. Hierna kun je nog andere spelletjes doen, zoals het muisje wat kruipt naar z'n nekje of het liedje "hoofd schouders knie en teen" Sinds een week of 2 leg ik ons mannetje (nu 10 weken) onder de mobile of de babygym. Ik kijk hoe lang hij het leuk vind en wanneer hij gaat wegkijken weet ik dat het voldoende is qua prikkels. Omdat ik ben begonnen met spelletjes op schoot, ben ik zijn signalen gaan herkennen van verveling of vermoeidheid. Ik zorg wel voor afwisseling, ons mannetje is snel verveeld met altijd hetzelfde. Je komt er vanzelf achter wat voor jouw kindje voldoende is

5 jaar geleden

Wij zijn met 6 weken begonnen met spelletjes op schoot. We zetten ons ventj ...
Bij " hoofd schouders.." raak ik zachtjes alles aan, zo wordt hij bekend met alle onderdelen van z'n lichaam en leert hij spelenderwijs aanraking. Hierdoor is hij nu een stuk rustiger met aankleden, dat was altijd een probleem bij ons

5 jaar geleden

Wij zijn met 6 weken begonnen met spelletjes op schoot. We zetten ons ventj ...
Ja op schoot doe ik ook veel met hem.. praten en zingen dat vind die leuk.. ik vroeg me dus echt af wat er nog meer was om te doen! Heb net geprobeerd de kleine onder de babygym te leggen en hij vond het volgens mij wel leuk hihi heerlijk zo’n ventje🥰 dankjewel voor je bericht! 😘

5 jaar geleden

Ja op schoot doe ik ook veel met hem.. praten en zingen dat vind die leuk.. ...
En vergeet niet dat jij en zijn eigen handjes en voetjes momenteel het leukste speelgoed zijn dat er is. Vooral jouw gezicht en stem veel horen is belangrijk en daarvan leert hij zó veel

5 jaar geleden

En vergeet niet dat jij en zijn eigen handjes en voetjes momenteel het leuk ...
Dat klopt zeker! Daarom wil hem ook zeker niet te kort doen met spelen dus alle leuke spelletjes tip vind ik leuk om te lezen! Ik hoef niet te werken dus kan de hele dag met hem bezig zijn! En stiekem vind meneer tv kijken ook wel leuk heb ik ondervonden🤣

5 jaar geleden

Dat klopt zeker! Daarom wil hem ook zeker niet te kort doen met spelen dus ...
Dan raad ik je de kalender Hey baby aan. Iedere week nieuwe spelletjes om met je kleine te doen. Van balanceren tot masseren, alles staat daar in. Ik heb m bij de boekhandel gekocht, maar je kunt hem ook bestellen https://www.bol.com/nl/f/hey-baby/9200000079058367/

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DDDEEM

Heel herkenbaar.. 😂
Aaah zo lief ❤

VRIEND

5 jaar geleden

Dan raad ik je de kalender Hey baby aan. Iedere week nieuwe spelletjes om m ...
Dankjewel voor je tip🙂🙂 Ik heb hem gelijk besteld

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Dankjewel voor je tip🙂🙂 Ik heb hem gelijk besteld
Veel plezier ermee!

VRIEND

5 jaar geleden

Veel plezier ermee!
Dankjewel gaat vast wel lukken hij komt morgen binnen

5 jaar geleden

Deze kroel kont was zo druk aan het spelen dat hij zich zelf zo druk aan het maken was dat hij naar mij wilde. Mijn man pakte de kleine op en begon nog harder te huilen, ik pak hem over en meneer sliep zo..

5 jaar geleden

Dan raad ik je de kalender Hey baby aan. Iedere week nieuwe spelletjes om m ...
Hey wat leuk! Super!