21 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op xxxccxxx
Dankjewel 😃 hij ligt er zo comfy bij ook 😍
Ja zeker hij vind het ook heerlijk liggen
En wat ook handig is die klik systeem kan je verstellen naar groot en klein super handig.
In die slaapnestje voelen ze zich als geboren als je die klik systeem aan elkaar heb dus ideaal worden ze lekker rustig en slaperig van
5 jaar geleden
Vanaf wanneer kunnen ze echt gaan spelen eigenlijk? Ik heb er ook een mijn zoontje is 2 maanden ik dacht steeds dat het te vroeg is.. wat voor activiteiten doen jullie eigenlijk ik ben soms bang dat ik te weinig doe met mijn kleine vriend
5 jaar geleden
Oh en vergeten eronder te schrijven wanneer leggen jullie de kleine eronder? En hoelang😅
5 jaar geleden
Oh en vergeten eronder te schrijven wanneer leggen jullie de kleine eronder ...
Wij zijn met 6 weken begonnen met spelletjes op schoot. We zetten ons ventje op onze benen met z'n kontje tegen je buik aan. Op die manier kun je hem aankijken en beginnen met gekke bekken trekken. Wanneer hij het gaat nadoen, moedigen wij hem aan en blijven we doorgaan tot hij het beu is. Hierna kun je nog andere spelletjes doen, zoals het muisje wat kruipt naar z'n nekje of het liedje "hoofd schouders knie en teen" Sinds een week of 2 leg ik ons mannetje (nu 10 weken) onder de mobile of de babygym. Ik kijk hoe lang hij het leuk vind en wanneer hij gaat wegkijken weet ik dat het voldoende is qua prikkels. Omdat ik ben begonnen met spelletjes op schoot, ben ik zijn signalen gaan herkennen van verveling of vermoeidheid.
Ik zorg wel voor afwisseling, ons mannetje is snel verveeld met altijd hetzelfde. Je komt er vanzelf achter wat voor jouw kindje voldoende is
5 jaar geleden
Wij zijn met 6 weken begonnen met spelletjes op schoot. We zetten ons ventj ...
Bij " hoofd schouders.." raak ik zachtjes alles aan, zo wordt hij bekend met alle onderdelen van z'n lichaam en leert hij spelenderwijs aanraking. Hierdoor is hij nu een stuk rustiger met aankleden, dat was altijd een probleem bij ons
5 jaar geleden
Wij zijn met 6 weken begonnen met spelletjes op schoot. We zetten ons ventj ...
Ja op schoot doe ik ook veel met hem.. praten en zingen dat vind die leuk.. ik vroeg me dus echt af wat er nog meer was om te doen! Heb net geprobeerd de kleine onder de babygym te leggen en hij vond het volgens mij wel leuk hihi heerlijk zo’n ventje🥰 dankjewel voor je bericht! 😘
5 jaar geleden
Ja op schoot doe ik ook veel met hem.. praten en zingen dat vind die leuk.. ...
En vergeet niet dat jij en zijn eigen handjes en voetjes momenteel het leukste speelgoed zijn dat er is. Vooral jouw gezicht en stem veel horen is belangrijk en daarvan leert hij zó veel
5 jaar geleden
En vergeet niet dat jij en zijn eigen handjes en voetjes momenteel het leuk ...
Dat klopt zeker! Daarom wil hem ook zeker niet te kort doen met spelen dus alle leuke spelletjes tip vind ik leuk om te lezen! Ik hoef niet te werken dus kan de hele dag met hem bezig zijn! En stiekem vind meneer tv kijken ook wel leuk heb ik ondervonden🤣
5 jaar geleden
Dat klopt zeker! Daarom wil hem ook zeker niet te kort doen met spelen dus ...
Dan raad ik je de kalender Hey baby aan. Iedere week nieuwe spelletjes om met je kleine te doen. Van balanceren tot masseren, alles staat daar in. Ik heb m bij de boekhandel gekocht, maar je kunt hem ook bestellen
https://www.bol.com/nl/f/hey-baby/9200000079058367/
5 jaar geleden
Reactie op cinthia
Dankjewel voor je tip🙂🙂
Ik heb hem gelijk besteld
Veel plezier ermee!
5 jaar geleden
Dan raad ik je de kalender Hey baby aan. Iedere week nieuwe spelletjes om m ...
Hey wat leuk! Super!