42 Reacties
5 jaar geleden
Ik ga woensdag een koper spiraal laten zetten. De eerste keer een spiraal, dus ben benieuwd!
5 jaar geleden
Vorige week met 12 weken na bevalling kyleena spiraaltje laten plaatsen. Eerder wordt afgeraden omdat dan je baarmoeder nog niet goed "genezen" is zei de gynaecoloog. Het 2 dagen want last van menstruatiepijn gehad en verder geen last.
5 jaar geleden
6 weken na de bevalling laten plaatsen. Nu 2 weken. Geen last, soms beetje bloedverlies
5 jaar geleden
Reactie op MF088
Waarom koperspiraal?
Ik reageer enorm slecht op de hormoonpil enzo! Dus wilde gewoon geen hormonen meer in m’n lijf. En aangezien een condoom niet echt heeft gewerkt (super leuke baby geworden haha) wil ik toch wel iets anders🥴
5 jaar geleden
Reactie op Gabriellenaomi
Ik reageer enorm slecht op de hormoonpil enzo! Dus wilde gewoon geen hormon ...
Haha oke! Helemaal zonder hormonen. Ik heb de mirena gekregen en pas bij het zetten kwam ik erachter dat ze ook een kyleena hebben🤷. Wij willen over een jaar voor een tweede gaan; de pil zag ik niet zitten en een condoom is bij mijn partner gedoemd om te mislukken 🙈
5 jaar geleden
Reactie op MF088
Haha oke! Helemaal zonder hormonen. Ik heb de mirena gekregen en pas bij he ...
Haha ja wij willen voorlopig geen derde. Vind twee zo kort op elkaar wel even prima! Kyleena ken ik niet? Maar condoom is hier ook geen succes + vertrouwen we niet meer haha!
5 jaar geleden
Reactie op JMCMK
Voor mij nooit meer! Dezelfde klachten als die je beschrijft. Verschrikkeli ...
Momenteel sta ik ook echt op 't punt om donderdag meteen te zeggen haal der maar uit en ik zie wel hoe ik het met anticonceptie wil gaan doen.
Want de pil wil ik niet meer en latex vrije condooms vind ik ook niet erg prettig...
5 jaar geleden
Reactie op Gabriellenaomi
Haha ja wij willen voorlopig geen derde. Vind twee zo kort op elkaar wel ev ...
Hahaha 🙈. Een kyleena zou weer minder hormonen hebben dan de mirena. Ik weet niet of vrouwen dan wel ongesteld worden want hij de mirena is dat bij veel vrouwen niet het geval. Dat vind ik dan weer een voordeel. Maar ja, wel hormonen dus. Al trek ik die van mijzelf ook niet zo goed
5 jaar geleden
Reactie op babydebaby
Ik ga een ballerine spiraal laten plaatsen
Deze ga ik ook laten plaatsen. Goede verhalen over gehoord, ben erg benieuwd.
5 jaar geleden
Ik ga begin augustus een spiraal laten zetten, ik ken zat vrouwen die er 1 hebben en geen een heeft er iets negatiefs over dus ik heb er wel vertrouwen in. Bij mij doet de verloskundige het doormiddel van een echo.