42 Reacties

5 jaar geleden

Wat ontzettend vervelend voor je! Denk je alles na de bevalling gehad te hebben. Ik lees graag mee, want ik zit aan een spiraal te denken.

5 jaar geleden

Ik ga woensdag een koper spiraal laten zetten. De eerste keer een spiraal, dus ben benieuwd!

5 jaar geleden

Ik wil ook graag een spiraal, maar ik ben een beetje huiverig. Ik twijfel heel erg

5 jaar geleden

Ik heb na 6 weken een koper spiraal laten plaatsen , heb het nu sinds anderhalve week en bevalt me goed! Wel gelijk ongesteld geworden maar dat was na 5 dagen weer over

5 jaar geleden

Vorige week met 12 weken na bevalling kyleena spiraaltje laten plaatsen. Eerder wordt afgeraden omdat dan je baarmoeder nog niet goed "genezen" is zei de gynaecoloog. Het 2 dagen want last van menstruatiepijn gehad en verder geen last.

5 jaar geleden

6 weken na de bevalling laten plaatsen. Nu 2 weken. Geen last, soms beetje bloedverlies

5 jaar geleden

Reactie op Janny-Amanda

Vorige week met 12 weken na bevalling kyleena spiraaltje laten plaatsen. Ee ...
Heb ook in overleg met gynaecoloog en huisarts laten plaatsen en mocht gewoon na 6 weken al. Maar nu dus wel extreem veel last.

5 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Ik ga woensdag een koper spiraal laten zetten. De eerste keer een spiraal, ...
Waarom koperspiraal?

5 jaar geleden

Reactie op MF088

Waarom koperspiraal?
Ik reageer enorm slecht op de hormoonpil enzo! Dus wilde gewoon geen hormonen meer in m’n lijf. En aangezien een condoom niet echt heeft gewerkt (super leuke baby geworden haha) wil ik toch wel iets anders🥴

5 jaar geleden

Ik reageer enorm slecht op de hormoonpil enzo! Dus wilde gewoon geen hormon ...
Haha oke! Helemaal zonder hormonen. Ik heb de mirena gekregen en pas bij het zetten kwam ik erachter dat ze ook een kyleena hebben🤷. Wij willen over een jaar voor een tweede gaan; de pil zag ik niet zitten en een condoom is bij mijn partner gedoemd om te mislukken 🙈

5 jaar geleden

Reactie op MF088

Haha oke! Helemaal zonder hormonen. Ik heb de mirena gekregen en pas bij he ...
Haha ja wij willen voorlopig geen derde. Vind twee zo kort op elkaar wel even prima! Kyleena ken ik niet? Maar condoom is hier ook geen succes + vertrouwen we niet meer haha!

5 jaar geleden

Voor mij nooit meer! Dezelfde klachten als die je beschrijft. Verschrikkelijk vond ik het

5 jaar geleden

Reactie op JMCMK

Voor mij nooit meer! Dezelfde klachten als die je beschrijft. Verschrikkeli ...
Momenteel sta ik ook echt op 't punt om donderdag meteen te zeggen haal der maar uit en ik zie wel hoe ik het met anticonceptie wil gaan doen. Want de pil wil ik niet meer en latex vrije condooms vind ik ook niet erg prettig...

5 jaar geleden

Haha ja wij willen voorlopig geen derde. Vind twee zo kort op elkaar wel ev ...
Hahaha 🙈. Een kyleena zou weer minder hormonen hebben dan de mirena. Ik weet niet of vrouwen dan wel ongesteld worden want hij de mirena is dat bij veel vrouwen niet het geval. Dat vind ik dan weer een voordeel. Maar ja, wel hormonen dus. Al trek ik die van mijzelf ook niet zo goed

5 jaar geleden

Ik ga een ballerine spiraal laten plaatsen

5 jaar geleden

Reactie op babydebaby

Ik ga een ballerine spiraal laten plaatsen
Deze ga ik ook laten plaatsen. Goede verhalen over gehoord, ben erg benieuwd.

5 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Momenteel sta ik ook echt op 't punt om donderdag meteen te zeggen haal der ...
Ik ben zelf weer begonnen met de pil om nog even na te kunnen denken. Een implanon (staafje in de arm) ben ik nu voor aan t kijken

5 jaar geleden

Ik ga begin augustus een spiraal laten zetten, ik ken zat vrouwen die er 1 hebben en geen een heeft er iets negatiefs over dus ik heb er wel vertrouwen in. Bij mij doet de verloskundige het doormiddel van een echo.

5 jaar geleden

Reactie op JMCMK

Ik ben zelf weer begonnen met de pil om nog even na te kunnen denken. Een i ...
Deze heb ik vandaag ook laten plaatsen ben benieuwd 😊

5 jaar geleden

Ik heb vandaag een koperspiraaltje laten plaatsen.. Tot nu toe geen last maar dat had ik bij mijn vorige (hormonale) spiraaltjes ook niet.