11 Reacties

5 jaar geleden

Nee hoor :) er is niks mis het sporten en BV. Alleen niet lopen/springen zolang je bekkenbodemspieren niet sterk genoeg zijn 😊

5 jaar geleden

Je kunt gewoon sporten. Wel fijn te kolven voor dat je gaat. Zijn je borsten leeg...vind ik prettiger. En voor manlief ook fijn om melk te hebben haha

5 jaar geleden

Je kan gewoon sporten. Zelf kolf ik voor het sporten omdat ik het niet lekker vind om met volle borsten te sporten. En zo kan papa de fles geven als ik weg ben.

5 jaar geleden

Ik vind hardlopen nog maar pijn doen aan mijn borsten! Heb nog geen goede bh gevonden. Had met mijn cup a niet echt een stevige sportbh nodig. Nu met mijn overproducerende cup d een ander verhaal! Iemand een goede sport-voedingsbh gevonden?

5 jaar geleden

Ik vind hardlopen nog maar pijn doen aan mijn borsten! Heb nog geen goede b ...
Ik heb altijd al een grote cupmaat gehad, heb altijd een sportbh van Anita. Superfijn! Cesartherapie raadde echter hardlopen en springen etc na zwangerschap (en keizersnede) de eerste 12 weken af.

5 jaar geleden

Ik vind hardlopen nog maar pijn doen aan mijn borsten! Heb nog geen goede b ...
Ik heb een sport/voedingsbh van reebok... super fijn en stevig!

5 jaar geleden

Reactie op Doortje90

Ik heb altijd al een grote cupmaat gehad, heb altijd een sportbh van Anita. ...
Ik mocht er rustig mee beginnen na mijn 6 weken checkup :)

5 jaar geleden

Top! Hoe valt hij? Draag normaal XS van dat soort dingen, nu M nemen dan denk ik

5 jaar geleden

Ik draag normaal ook xs. Heb een s en paste tijdens zwangerschap en nu ook goed, zelfs toen ik super veel last van stuwing had ;)

5 jaar geleden

Reactie op Jo123

Ik draag normaal ook xs. Heb een s en paste tijdens zwangerschap en nu ook ...
Dankje! Gelijk besteld :)