85 Reacties

3 jaar geleden

Hier merk ik: huilend wakker worden snachts, snel boos en gillen, niet in eigen bed willen slapen, moeite met drinken. Kortom, een vermoeide mama 🥲

3 jaar geleden

Present🙋‍♀️

3 jaar geleden

Pf hier ook drama, al vanaf sprong 6 eigenlijk. Nu is het ook nog eens de laatste 3 weken op en af snotteren hoesten en keelpijn, zo zielig! Deze mama is ook even he-le-maal op 🥺 Het is een faaaaase..

3 jaar geleden

geen idee welke sprong. maar ik heb al een week lang een baby die doodmoe is rond half 7 en gewoon niet gaat slapen en dan ben ik de hele avond bezig hem in slaapt te krijgen. gister sliep hij pas na half 11. erg vermoeid

3 jaar geleden

Hier ook zo’n wakkere baby ‘s avonds 🙄 moe, geeuwt, wrijft in ogen. Maar als je haar in bed legt... Oh, ideaal moment om te gaan rollen, schuiven, brabbelen 🤦‍♀️ Ondertussen dag 3 van het “niet-willen-slapen” 🥳...maar niet heus

3 jaar geleden

Ja hoor we zitten er midden in. Overdag is ons ventje zoals altijd super vrolijk maar ook grimmig 😅 (ja bijzondere combi) alles gaat met gegrom... En hij wordt dus al 3 nachten opeens rond 02.00 uur huilen wakker, wil alleen maar uit bed bij 1 van ons dan pas is hij rustig. Ik geef hem dan vaak een fles waarna hij weer rustig in zijn bed slaapt (dit is best vermoeiend) Anders is Jaxx een dikke slaper (20.00-08.30/09.00) hij is nu ook eerder wakker, tussen 07.00 en 08.00 terwijl hij 's nachts dus best vaak en lang wakker is. Qua ontwikkeling gaat hij ook wel snel nu. Hij klimt de trap op, hij begint te zwaaien: lees de hele dag. En hij begint echt meer te kletsen met verschillende klanken door elkaar.

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Hahahaha welcome back😂 we blijven maar bezig he.. Hier ook nachtvoedinge ...
Ochhhhhh wat rot zeg! Wel lekker stel zo haha, ze volgen elkaar goed. Sterkte, dat zul je ook nog nodig hebben 😂😂😂 Hopelijk is het snel over met de nachtelijke pret

3 jaar geleden

Hooi,, huilde jullie kindjes ook zoveel tijdens deze sprong. Ze zit geloof ik in de donderwolk. Ze is ziek en janken janken janken.... oefff mn geduld raakt op....

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Eet jullie kindje ook ineens erg weinig? Na een paar hapjes begint hij te d ...
Jaaa weigert gewoon

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hooi,, huilde jullie kindjes ook zoveel tijdens deze sprong. Ze zit geloof ...
Ja, heel herkenbaar. Kon geen stap zetten of er was weer een tranendal.. Gelukkig is dat hier nu voorbij.. Maar nu krijgt ze, zo te zien, twee tandjes tegelijk 🥴 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Jaaa weigert gewoon
Ben op een gegeven moment maar gaan afleiden met speelgoed. Misschien helpt dat?

3 jaar geleden

Poeh ik vind dit echt de heftigste sprong tot nu toe. Slecht slapen 's nachts, niet meer alleen kunnen spelen, veel huilen, veel schreeuwen, alleen maar bij ons willen zitten.. maar ook ineens heel goed kunnen kruipen, optrekken aan dingen en hij ziet er gewoon veel groter uit ineens haha. Volgens mij gebeurt er zo veel nu in dat kleine koppie..

3 jaar geleden

Oja en hij eet zo veel, lijkt wel onverzadigbaar!

3 jaar geleden

Poeh hier ook een zwaar nachtje/avond gehad... Ik weet ook eigenlijk niet eens waardoor: sprong, tanden, verlatingsangst 😩 Laatste fles niet willen drinken toen begon het gehuil. Daarna in z'n bed 15 min geslapen en hysterisch wakker geworden. Overstuur huilen en hebben we hem na een tijdje eruit gehaald. Maar ook bij ons niet stil. Even naar beneden, toen bij ons in bed, nog geprobeerd te drinken, uiteindelijk een zetpil erin (had van het weekend koorts en beetje verhoging), knuffelen en bleef maar huilen. Nog nooit zo erg gehad. Soms even ingedut en weer na 5 min overstuur wakker. Echt sneu! Pas om 23 uur bij mij in bed diep in slaap gevallen, 's nachts paar keer huilend wakker maar gelukkig weer ingedut. Vanochtend om half 7 begon het weer tot we beneden gingen en weer fles maar half leeg. Blijft ook aan z'n oortje trekken en met vingers in z'n mond maar of het nou een tand/kies is heb ik nog niet kunnen ontdekken 😅 Mocht iemand dit herkennen dan hoor ik het graag 🙈 Volgens het schema zouden we nu namelijk al bijna uit de sprong moeten zijn maar ik weet het gewoon niet!

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Poeh ik vind dit echt de heftigste sprong tot nu toe. Slecht slapen 's nach ...
Heftig he

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Ja, heel herkenbaar. Kon geen stap zetten of er was weer een tranendal.. Ge ...
De mijne 4 tegelijk

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Ben op een gegeven moment maar gaan afleiden met speelgoed. Misschien helpt ...
Nee zelfs de tv werkt niet haha

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Poeh hier ook een zwaar nachtje/avond gehad... Ik weet ook eigenlijk niet e ...
Hier ook hoor drinkt hoofduit 90 cc vN dr pap fles. Weigert groente hapje. Slaat minder diep

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Poeh hier ook een zwaar nachtje/avond gehad... Ik weet ook eigenlijk niet e ...
Me dochter trok me telefoon heel de tijd uit mn handen... Nou hier ook. Slechter en minder diep slapen. 1 boterham ipv 2 Groente hap weigeren. Pap fles van 250 laat ze 130 staan. Mijn dochter was van het weekend ziek snot snot en snot verkouden. Tanden en keelontsteking. Ze kan op het moment niet alleen spelen het is alleen maar mama mama mama..... bij mij duurt dr sprong nog 3 weken 🥳

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Poeh hier ook een zwaar nachtje/avond gehad... Ik weet ook eigenlijk niet e ...
Hier exact hetzelfde. Van het weekend koort. Tandje? Heb nog niets gezien. Hij kan alleen maar jammeren, krijsen. Niets is goed. Bij ons niet, zonder ons niet. Wakker niet en slapen niet 😅 zou hier ook einde sprong moeten zijn. Herken hem amper. Normaal heel rustig en blij mannetje.