10 Reacties

3 jaar geleden

Ja mijne zit ook in een sprong slaapt goed maar duurt wel langer voor ze in slaapt valt. En ze lijkt heel de dag wel moe te zijn....

3 jaar geleden

Ja ook gehad. Met het leren lopen was het ineens dramatisch. Nu ze het onder de knie heeft is alles weer ok茅. En vaker gezidn idd bij ontwikkelen van nieuwe vaardigheden. Hang in there 馃槉馃槉

3 jaar geleden

Hier ook drama de laatste dagen met naar bed gaan. Laat hem nu ook echt even door huilen en dat kan soms goed 3 kwartier duren maar daarna slaapt hij gerust de hele nacht door. Hij zet elke dag wat meer stapjes los dus hopelijk is het slecht in slaap komen toch ergens goed voor馃檲

3 jaar geleden

Hier loopt ze ook nog niet los, maar het slapen gaat weer ruk. Is het een slaapregressie of leert ze iets, ik weet het niet. Maar vannacht is ze wakker geweest van 01:30u tot 04:15u, dat was pittig

3 jaar geleden

Hier ook begint ineens met leren lopen en moet nu snachts om de twee uur huilen geen idee of het verband heeft?

3 jaar geleden

Met 15 maanden en met 18 maanden heb je slaapprogressie

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

.
Jaaa dus toch! Ik wist van die van 12 en 18! Maar 15 maanden is precies bij ons die van onafhankelijk lopen idd thanx

3 jaar geleden

Mijn dochter is 15 maanden en loopt al zeker 5 maanden los. Ze loopt daarnaast ook ontzettend voor, alleen merk daarnaast wel duidelijk onrustiger slapen. Als ik kijk naar haar ontwikkeling dan past de 18 maanden ontwikkeling meer bij haar. Ze is namelijk vanaf 12 maanden al over op 1 slaap overdag. Ze is duidelijk bezig met meer eigen wil, de taal en spelontwikkeling en zelfstandigheid qua eten.

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Jaaa dus toch! Ik wist van die van 12 en 18! Maar 15 maanden is precies bij ...
Ik wist dus ook dat er een slaapprogressie was met 15 maanden, alleen kon de ontwikkeling bij ons even niet zo makkelijk dus plaatsen. Tot ik aantal dagen geleden aan het rondzoemen was op internet en duidelijk schema zag.