9 Reacties

3 jaar geleden

Hoi moeder . Ik heb ook dit verhaal uitleggen aan deze groep.. Mijn dochter was ademhalen raar ruiken, en de tanden nogniet voorkomen.. En zeggen CB, dat is van binnen Dat kan verbinding zijn..

3 jaar geleden

Lijkt heel veel op de situatie die wij 2-3 weken terug hebben meegemaakt. Stinkboertjes, overgeven niet meer doorslapen terwijl dit voorheen wel het geval was. Bij ons was het buikgriep/norovirus. Alle 4 (pap, mam, zus en baby) paar dagen flink ziek geweest. Nu moet je dit natuurlijk uitzieken maar leuk is het niet. Zeker voor de kleine vond ik het spannend - door de dag heen veel vocht blijven aanbieden! En verder goed kijken naar de signalen van de kleine en als je het idee hebt dat het niet goed gaat de HA bellen.

3 jaar geleden

Reactie op Petricia

Lijkt heel veel op de situatie die wij 2-3 weken terug hebben meegemaakt. S ...
Dankjewel voor je reactie! Buikgriep zou misschien wel kunnen ja.. ze is ook wel veel bezig met haar beentjes optrekken als ik haar vast heb. Net als toen ze de eerste 3 maanden krampjes had. Wij zijn allebei niet ziek en ook niet geweest.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Dankjewel voor je reactie! Buikgriep zou misschien wel kunnen ja.. ze is oo ...
Hoop dat het snel overgaat en dat jullie inderdaad niet ook ziek worden! Verder goed in de gaten houden maar volgens mij doe je dat super.. succes!

3 jaar geleden

Reactie op Petricia

Hoop dat het snel overgaat en dat jullie inderdaad niet ook ziek worden! Ve ...
Dankjewel! Ik heb zometeen voor de zekerheid een afspraak bij de dokter ook ivm rare geluiden die ze ineens maakt.

3 jaar geleden

Stinkscheten ja maar boertjes hihi nog niks geroken..

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Dankjewel! Ik heb zometeen voor de zekerheid een afspraak bij de dokter ook ...
Bent moeder al geweest?

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Bent moeder al geweest?
Jaa! Maar er is niks raars mee

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Jaa! Maar er is niks raars mee
Wat dokter gezegd?