8 Reacties

3 jaar geleden

Ben je al lid van de Facebook groep bakfietservaringen? Wij overwegen er ook een en ik heb daar al heel veel informatie vandaan kunnen halen!

3 jaar geleden

Hoi! Op vakantie afgelopen oktober op Ameland de urban arrow gebruikt. Daar zaten adapters op voor de maxi cosi drager. Ideaal! Klikt de maxi cosi er op en klaar. In mijn eigen bakfiets thuis (troy) heb ik nu een babyschaal zitten, maar denk dat de maxi cosi toch meer meebeweegt met je baby. Verder de kleuterzitjes van babboe in de bakfiets zitten voor de oudste, die ging daar pas echt in met 1,5 jaar ongeveer. Denk dat die stoeltjes overal wel in passen. Hij vond het toen echt niet meer leuk in de maxi cosi. Denk in jou situatie dat jullie kleine meid tegen de tijd dat de baby er is wel in een kleuterzitje kan met gordels en de baby in de maxi cosi met adapters. Hoop dat je er wat aan hebt!

3 jaar geleden

Hoi! Op vakantie afgelopen oktober op Ameland de urban arrow gebruikt. Da ...
P.s. de kleuterzitjes zitten vast op het bankje, dus zelf geen apart peuterstoeltje of fietsstoeltje gekocht. In mijn ogen ook echt niet nodig.

3 jaar geleden

Wij hebben net een ua gekocht. Onze dochter is 10 maanden. We hebben een peuterschaal gekocht. En straks voor de volgende kopen we maxi cosi dragers.

3 jaar geleden

Tip, check marktplaats! De meeste gebruiken het maar een paar maanden!

3 jaar geleden

Hai mijn dochter is ook bijna 10 maanden. Wij hebben de Yepp mini stoel met adapter. Wilde hierna overgaan op de peuterschaal op bankje (misschien vanaf iets ouder dan een jaar a 1,5) en dan bankje alleen vanaf 2? Ofzoiets? Moet wel eerlijk zeggen dat ze niet altijd langer dan 10 minuten in de fiets trekt dus dan fiets ik verder met haar in de draagzak 😅.

3 jaar geleden

Mijn zoontje van nu 11 maanden zat eerst altijd in de maxi cosi maar daar is ie uitgegroeid dus nu zit ie in een gewoon autostoeltje , vond het zonde geld om daar speciaal een ‘babyschaal’ voor te halen terwijl de maxi cosi of een autostoel ook prima werkt 😅 Als ze al zelfstandig kan zitten zou je het bankje ook kunnen gebruiken , alleen deden wij dat niet want hadden geen kussentjes en denk dat dat wel prettiger zou zitten voor die kleine hummeltje Succes met de zoektocht ! 😇

3 jaar geleden

Reactie op shanna timmer

Mijn zoontje van nu 11 maanden zat eerst altijd in de maxi cosi maar daar i ...
Ps - Op de foto te zien met het autostoeltje