18 Reacties

4 jaar geleden

Ik kan het even navragen aan een vriendin, die werkt bij de apotheek. Ik zou het zelf niet weten!

4 jaar geleden

Kan dit over vinden.. :) volgens mij dus gewoon hetzelfde

4 jaar geleden

Reactie op Miranda88

Ik kan het even navragen aan een vriendin, die werkt bij de apotheek. Ik zo ...
Dat is heel lief dankuwel !

4 jaar geleden

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkundige vandaar dat ik er wat meer in thuis ben, Google het maar eens.

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkun ...
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Hier geen sudo in huis, maar lang leven de bepanthen.

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkun ...
Hier ook alleen Bepanthen. Droogt niet uit en zorgt voor een goede laag op de billetjes tegen luieruitslag

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkun ...
Welke bepanthen?

4 jaar geleden

Mag ik vragen waarom Bepathen Ipv sudocreme?

4 jaar geleden

Mag ik vragen waarom Bepathen Ipv sudocreme?
Sudocreme droogt de huid uit en Bepanthen houdt een laagje over de huid wat bescherming geeft

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkun ...
Grappig, de kinderarts zei tegen ons juist sudocreme en geen bepanthene

4 jaar geleden

Allebei niet!!! Alles van Weleda! Ruikt lekker en is met natuurlijke producten gemaakt! Geen rotzooi! Mijn kindje had in de eerste dagen droge huid, nu nergens meer! :)

4 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Grappig, de kinderarts zei tegen ons juist sudocreme en geen bepanthene
Sudocrem droogt uit, dit is goed bij vocht letsel. (wat er als het goed is nog niet is?) Om dit te voorkomen heb je bescherming en verzorging nodig. Goede ingredi毛nten vervliegen sowieso in een pot die moeten altijd in een tube. Ga altijd voor een zalf en niet voor een cr猫me of lotion dit is verdunt met water

4 jaar geleden

Mag ik vragen waarom Bepathen Ipv sudocreme?
http://www.beauty-review.nl/de-beste-billenzalf-voor-je-baby-bepanthen-baby-zalf-sudocrem-of-zwitsal-zinkzalf. Hier staat het enigsinds uitgelegd.

4 jaar geleden

Ik denk dat het per kindje verschillend is. Ik had ook altijd betpanthen en daarna sudocreme. Maar de plekjes op z鈥檔 billentjes bleven. Nu gebruik ik zinkzalf van Zwitsal in en tube ( dit is hygi毛ne)

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Sudocrem droogt uit, dit is goed bij vocht letsel. (wat er als het goed is ...
Kan misschien komen omdat hij in de eerste week 7 dagen antibiotica heeft gehad en zijn ontlasting echt water was en de hele dag bleef lopen. Met probiotica is dit goed gekomen, maar zijn billen waren echt helemaal stuk. Bepanthen hielp niet en sudocreme was alles zo weg!

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Sudocrem droogt uit, dit is goed bij vocht letsel. (wat er als het goed is ...
Heb overigens sudocreme in tube :)

4 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Heb overigens sudocreme in tube :)
Dan nog zitten er weinig werkzame stoffen in, maar als het voor jullie werkt is het prima toch? Betekend niet dat sudo slecht is ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Kan misschien komen omdat hij in de eerste week 7 dagen antibiotica heeft g ...
Klopt als er al vocht letsel is werkt het goed met indrogen!