18 Reacties

4 jaar geleden

Ik kan het even navragen aan een vriendin, die werkt bij de apotheek. Ik zou het zelf niet weten!

4 jaar geleden

Kan dit over vinden.. :) volgens mij dus gewoon hetzelfde

4 jaar geleden

Reactie op Miranda88

Ik kan het even navragen aan een vriendin, die werkt bij de apotheek. Ik zo ...
Dat is heel lief dankuwel !

4 jaar geleden

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkundige vandaar dat ik er wat meer in thuis ben, Google het maar eens.

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkun ...
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Hier geen sudo in huis, maar lang leven de bepanthen.

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkun ...
Hier ook alleen Bepanthen. Droogt niet uit en zorgt voor een goede laag op de billetjes tegen luieruitslag

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkun ...
Welke bepanthen?

4 jaar geleden

Mag ik vragen waarom Bepathen Ipv sudocreme?

4 jaar geleden

Mag ik vragen waarom Bepathen Ipv sudocreme?
Sudocreme droogt de huid uit en Bepanthen houdt een laagje over de huid wat bescherming geeft

4 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Als ik je een tip mag geven, ik zou voor bepanthen gaan. Ik ben verpleegkun ...
Grappig, de kinderarts zei tegen ons juist sudocreme en geen bepanthene

4 jaar geleden

Allebei niet!!! Alles van Weleda! Ruikt lekker en is met natuurlijke producten gemaakt! Geen rotzooi! Mijn kindje had in de eerste dagen droge huid, nu nergens meer! :)

4 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Grappig, de kinderarts zei tegen ons juist sudocreme en geen bepanthene