31 Reacties

5 jaar geleden
Ik had er twee gekocht... maar onze kleine meid vind het niets. Ze wurmt net zo lang tot haar armen er weer uit zijn.
Paar keer geprobeerd maar niets voor haar.
Nu een swaddle up gekocht en dat vind ze super fijn. Sindsdien slaapt ze veel beter.
Voor geïnteresseerde ze staan te koop;) lichtroze nooit gebruikt. De panter dus 3 keer om te proberen.
http://link.marktplaats.nl/m1557832250?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

5 jaar geleden
Ik had er twee gekocht... maar onze kleine meid vind het niets. Ze wurmt ne ...
Bij mij werken ze ook niet, hij wurmt heel erg en wordt boos als hij er niet uit komt 🤣

5 jaar geleden
Bij mij werken ze ook niet, hij wurmt heel erg en wordt boos als hij er nie ...
Haha ja dat idd, bij mij ook. Vond het zo zielig.

5 jaar geleden
Die swaddle van Meyco vinden wij ook niets.. hij weet telkens zijn armen eruit te wrikken. De puckababy is daarentegen wel een succes! Wel prijzig

5 jaar geleden
Reactie op M-S.
Hier ook hetzelfde... hij wordt dan zwaar gefrustreerd ipv dat hij erdoor k ...
Hebben wij ook gedaan en dan gewoon zijn dekentje onder z'n armpjes in het ledikantje. Lijfje strak verpakt, armpjes vrij :) hij slaapt het liefst met z'n armen op of boven z'n hoofd ^^

5 jaar geleden
Ik gebruik deze ook. Vind inderdaad het klittenband niet heel handig... maar wilde eerste proberen of ze inbakeren wel prettig vond voor ik zo’n hele dure puckababy ging aanschaffen😅
Ze heeft ook 1x dr arm eruit gekregen en wat ik ook heel stom vind ja dat haar handjes van bloot liggen, die komen er onderuit

5 jaar geleden
Reactie op sharon1407
Ik gebruik deze ook. Vind inderdaad het klittenband niet heel handig... maa ...
Tip: wij hebben voor niet al te veel geld puckababys gekocht via Vinted en marktplein. Scheelt een hoop geld en de mini wordt maar om en nabij de 3 maanden gebruikt dus kwaliteit nog steeds erg goed!

5 jaar geleden
Ik had ze gekregen en ik ben er erg blij mee. Mijn dochtertje maait alle kanten op met haar armen wat haar onrustig maakt. Met de swaddle valt ze wel in slaap dus ik vind ze ideaal. Ze wurmt zich er niet uit gelukkig.

5 jaar geleden
Ik had al een swaddle van meyco in huis alleen niet gebruitk voorheen. Vandaag 2 keer gebruikt en de kleine slaapt voor t eerst uit zichzelf zonder in slaap te wiegen!! Ik heb haar ivm reflux momenteel in de swaddle liggen maar wel op een zijligkussen. Ze ligt eigenlijk bijna plat met haar hoofdje aan de zijkant alleen vind dat voor de nacht nog wel een beetje eng.. kan dit kwaad? Of is inbakeren voor de nacht bij reflux kindjes niet zo handig?

5 jaar geleden
Reactie op Gabmei2020
Ik had al een swaddle van meyco in huis alleen niet gebruitk voorheen. Van ...
Je kan wel inbakeren maar niet als je ze op een zijligkussen legt, dat is gevaarlijk. 'S nachts dan hè, overdag kun je dat gewoon in de gaten houden natuurlijk

5 jaar geleden
Reactie op Summer2020
Je kan wel inbakeren maar niet als je ze op een zijligkussen legt, dat is g ...
Maar hoe leg je ze snachts neer dan? Gewoon t hoofdje op zij? Want ben bang als ze spuugt en haar hoofd ligt recht dat ze dan kan stikken ofzo? 🤷🏼♀️

5 jaar geleden
Reactie op Gabmei2020
Maar hoe leg je ze snachts neer dan? Gewoon t hoofdje op zij? Want ben bang ...
Als het goed is draaien ze hun hoofdje dan. Heb je het nooit gezien dat ze spuugde? Die van ons doet dit al sinds geboorte. Wij hebben ook een reflux kindje, nog nooit wat gebeurd en draait netjes zijn hoofd.
Je hebt dan 2 opties: of inbakeren en op de rug leggen, evt hoofdeind wat omhoog of op zijligkussen en niet inbakeren. Wat wij wel is doen is de swaddle onder de armpjes doen. Dus de armen vrij maar beentjes wel in het zakje en dan op het zijligkussen. Dan is hij toch net wat rustiger

5 jaar geleden
Ik ben hem weer gaan gebruiken, maar voor de overdag slaapjes en doe dan alleen z'n benen erin. Ik doe hem dicht onder zijn oksels zegmaar, als een soort zeemeermin staart ^^
Mag hij overdag zijn armen vrij met slapen :)
Snachts slaapt hij in de puckababy op zijn zij in het zijligkussen

5 jaar geleden
Ik ben hem weer gaan gebruiken, maar voor de overdag slaapjes en doe dan al ...
Inbakeren op een zijligkussen is wel gevaarlijk, weet niet of je daarvan op de hoogte bent. Anders heb ik niks gezegd

5 jaar geleden
Reactie op Summer2020
Inbakeren op een zijligkussen is wel gevaarlijk, weet niet of je daarvan op ...
Hij zit er niet strak in, hij kan op zijn buik liggen zelfs ermee met zijn armen onder zijn shouders :)
De kinderarts heeft het ons geadviseerd zelfs ^^