11 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik vinger tandenborsteltjes, die vindt mijn dochter bijzonder interessant en zijn minder hard in haar mondje. Bekijk Mushie siliconen Baby Tandenborstels | Cambridge blue + shifting sand | BIBS op: https://www.bol.com/nl/p/mushie-siliconen-baby-tandenborstels-cambridge-blue-shifting-sand-bibs/9300000013713408?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Ik gaf haar in het begin gewoon zelf de tandenborstel zodat ze er een beetje vertrouwt mee raakte. Dus vindt ze het wel leuk geloof ik. Der mond gaat gelijk open. Ik poets haar 2 tanden 😂 en even haar tandvlees en dan geef ik haar de tandenborstel weet zodat ze er nog een beetje mee "speelt"

3 jaar geleden

Zelf in de hand geven en mee laten spelen. Daarna zelf even poetsen en daarna haar weer laten spelen/ontdekken. Hier is het 1 groot feest

3 jaar geleden

Elektrisch poetsen? Wij hebben de brush baby via Blabloom. Duurt ook zeker geen 2 minuten, maar net wat langer dan met een gewone.

3 jaar geleden

Hier begon onze dochter standaard te krijsen op het moment dat we begonnen te poetsen. We gebruiken nu een liedje van Jokie om samen te poetsen en nemen haar dan op schoot. Ze draait nog steeds haar hoofd weg na 5 seconden, maar het krijsen is gelukkig afgelopen😬

VRIEND

3 jaar geleden

Ik lees graag mee Bij mij zoontje is het een drama het is echt een gevecht om zijn tanden te poetsen. Tewel met dentinox smeren geen probleem is dat vind hij juist heerlijk Hij vind de smaak daar van zo lekker dat we juist moeite krijgen om het over zijn tandvlees te smeren hij wil het liefst de uit zuigen zo lekker vind hij het 🤣🤣

3 jaar geleden

Ik gaf haar ook in het begin de tandenborstel , als we nu zeggen ga je mee tandjes poetsen dan duikt ze mn nek in om opgetild te worden, dan halen we de tandenborstel in de badkamer die ze zelf mag dragen en op het verschoonkussen doe ik er tandpasta op, eerst poets ik haar tandjes en daarna "poetst" ze zelf nog haar tandjes ze vind het heerlijk om te doen

3 jaar geleden

Onze baby van 9 maanden heeft nog geen tanden maar “poetst” elke avond. Ze vindt het leuk met het borsteltje. Ben stiekem wel een beetje bang of ze het nog leuk vindt als ze echt tandjes krijgt...

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ik gaf haar in het begin gewoon zelf de tandenborstel zodat ze er een beetj ...
Ja dat doen wij ook hij vind het leuk. En kijkt vol trots altijd in de spiegel dan. Ook het mondje afvegen met de handdoek bij het verlaten van de badkamer is grappig 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ik zing het liedje van k3 tandjes poetsen.. tandjes poetsen ipv handjes draaien... handjes draaien. Of zet het liedje van fenna ramos er bij op "poets je tanden". En poets mijn tanden dan er zelf ook bij.. zo worden het gezellige poets minuutjes.😁

3 jaar geleden

Wij gebruiken het liedje van Dirk Scheele, "tandenpoetsen". Beetje gek zingen enzo. Gaat daarmee helemaal prima!