5 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter krijgt een eigen tandenborstel in der handen en mag mijn tanden poetsen. Dit werkt meestal wel. En na afloop mag ze zelf nog even na poetsen dat vind ze wel heel leuk

3 jaar geleden

Hier is het al van de eerste keer n heel gevecht. 😩 ik heb ook echt al vanalles geprobeerd. Jari zelf ook een tandenborsteltje geven. Tegelijk mijn tanden poetsen, eerst doen alsof we de tandjes van zn pop of beer poetsen, liedjes zingen, bumba laten kijken, gekke geluidjes erbij maken,... alles is leuk behalve de tandenborstel over zijn tandjes halen. Hij werkt zo erg tegen dat ik het wel "met geweld" moet doen. Het enige alternatief is om ze gewoon niet te poetsen. Heel erg vervelend. Ik hoop dat het opeens vanzelf gaat beteren. Ik heb helaas dus geen tips voor je.. ik blijf wel heel rustig wat babbelen en zeg regelmatig dat het heel goed gaat enzo 😅

3 jaar geleden

Hier is het ook vanaf begin af aan lastig geweest! Wat bij ons een verschil maakt is dat we nu een tandenborstel hebben die je over je vinger doet, dus een soort vingerhoedje met een borstel erop, ik poets dus met mijn vinger en dat gaat stukken beter dan met een borstel! En verder geef ik haar elke dag weer iets anders interessants in haar handen voor de afleiding.

2 jaar geleden

Onze lifesaver is deze; https://www.luvion.nl/baby-verzorging/elektrische-baby-tandenborstel/ Echt een wereld van verschil !

2 jaar geleden

Wij zetten het tandenpoetsen liedje op van Jokie ( Efteling ) dan lukt het :)