161 Reacties

3 jaar geleden

🤗 een moeilijk e periode 😅

3 jaar geleden

kleine van mij vandaag 6 maanden heeft nu 2 tandjes onder. vaak heel boos en dat pakt hij zijn knuffel en gaat daar agressief op los. . is natuurlijk best zielig maar moet er soms ook wel om lachen als hij dat doet. ik smeer soms ook van dat spul. heb alleen niet echt het idee dat het echt werkt

3 jaar geleden

Reactie op gulluzar

🤗 een moeilijk e periode 😅
Hoe zie je dan aan t tandvlees van jou zoontje dat hij tandjes krijgt? Ik denk al 2 maanden dat ons meisje tandjes krijgt maar ik heb geen idee wat ik moet zien of voelen.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Hoe zie je dan aan t tandvlees van jou zoontje dat hij tandjes krijgt? Ik d ...
Als je aan komt voel je scherp iets aan dat er een scherpe tand onderweg is😉...

3 jaar geleden

Zielig he! Wij lieten de oudste op een tandenborstel kauwen, dit masseerde het tandvlees en zo kwam hij volgens de tandarts mogelijk wat sneller door... Succes😘

3 jaar geleden

Reactie op gulluzar

Als je aan komt voel je scherp iets aan dat er een scherpe tand onderweg is ...
Oh die zou zomaar morgen al door kunnen zijn joh, hij is er bijna! 💪🏻

3 jaar geleden

Oh die zou zomaar morgen al door kunnen zijn joh, hij is er bijna! 💪🏻
😍😍

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben een barnsteen ketting . Google maar eens . Ik had erover gelezen en bij de dochter van een vriendin had het goed geholpen. Hier lijkt het ook te helpen 😁

3 jaar geleden

Reactie op GWE

Wij hebben een barnsteen ketting . Google maar eens . Ik had erover gelezen ...
Wij een armbandje, om de enkel zitten. Geen idee of het werkt, zie nog geen tandjes maar altijd het proberen waard!

3 jaar geleden

Reactie op GWE

Wij hebben een barnsteen ketting . Google maar eens . Ik had erover gelezen ...
Ik heb ook een barnsteenketting voor mijn dochter gekocht. 2 tandjes zijn al door en heb er echt helemaal niks van gemerkt. Dus zeker het proberen waard!

3 jaar geleden

Waar hebben jullie de barnsteen armbandjes vandaan? En welke maat??

3 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Waar hebben jullie de barnsteen armbandjes vandaan? En welke maat??
https://www.babynatura.nl/amberos-barnsteen-armband-baby-peuter-cognac-aventurijn-koraal/ Hier zou je kunnen kijken. Ik heb de armband en om zijn enkel gedaan. Er is maar 1 maat. Maar eerlijk gezegd niet het idee dat het iets doet maar goed.

3 jaar geleden

Dochtertje 6,5 maand en nog steeds geen tandjes 🤣. Wij dachten met 4 maanden al dat het zou komen. Heel veel zure spuitluiers, luieruitslag, kwijlen alsof er een kraan openstaat en heel hangerig. Maar inmiddels dus ruim 2 maanden verder en niks nog.

3 jaar geleden

Mijne heeft 5 tandjes, drie boven en twee onder. Is nu 6maanden! Bevroren meloen of komkommer geef ik in een meshfeeder :)

3 jaar geleden

Hier komt net de eerste door! Hij is bijna 6 maanden. Er liggen hele plassen kwijl op de vloer tegenwoordig! Het handige is dan weer dat hij inmiddels aan het tijgeren is en dus de helft zelf weer droog veegt 😂 Oh ja en ik heb nu weer hoop dat de slechte nachten aan de tandjes liggen 🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Dochtertje 6,5 maand en nog steeds geen tandjes 🤣. Wij dachten met 4 maand ...
Hier hetzelfde verhaal haha ;-)

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Dochtertje 6,5 maand en nog steeds geen tandjes 🤣. Wij dachten met 4 maand ...
Hahahaha hier ook.. precies het zelfde.. komt vanzelf haha

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hahahaha hier ook.. precies het zelfde.. komt vanzelf haha
Ja precies! Maak mij ook geen zorgen. Mijn broertje had pas na zijn 1e verjaardag een tandje.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hahahaha hier ook.. precies het zelfde.. komt vanzelf haha
Herkenbaar! Bij ons ook hetzelfde 😅

3 jaar geleden

Ik dacht bij de oudste ook bij 4 maanden dat er tandjes aan kwamen. Veel kwijlen en snel boos. Uiteindelijk kwam de eerste met 11 maanden. Ik ben dus gestopt met te roepen dat ik denk dat er tandjes aankomen 😂 Al denk ik bij mijn zoontje van bijna 7 maanden nu wel een bobbeltje te voelen onder zijn tandvlees. Ik wacht af en zie of merk vanzelf wanneer ze komen :)