161 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Dochtertje 6,5 maand en nog steeds geen tandjes 🤣. Wij dachten met 4 maand ...
Zelfde.. hij heeft me al 3x voor de gek gehouden haha

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Zelfde.. hij heeft me al 3x voor de gek gehouden haha
Jaaa hier ook al meerdere keren! 🤣

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Jaaa hier ook al meerdere keren! 🤣
Haha ik durf nu met niets meer voorbarig blij te zijn 😂

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Haha ik durf nu met niets meer voorbarig blij te zijn 😂
Ons mannetje houdt ons ook al weken bezig met slabbetjes en kwijldoekjes, maar tandjes die doorkomen, ho maar! Ach ja, lekker blijven kwijlen ventje en ze komen vanzelf wel 😄

3 jaar geleden

Na maanden kwijlen krijgt ze de eerste 2 tandjes door. 1 komt al naar boven en 1 zie je maar is nog niet geheel door.. het kwijlen is alleen maar erger geworden though 🤤🤤

3 jaar geleden

Mijne heeft 5 tandjes, drie boven en twee onder. Is nu 6maanden! Bevroren ...
5 al haha. Ik dacht dat mijne snel was met 4 haha

3 jaar geleden

Reactie op RomyJJ

5 al haha. Ik dacht dat mijne snel was met 4 haha
Ook vlug 4! Zo'n grote baby opeens 🙈

3 jaar geleden

Reactie op EVVJ

Ik dacht bij de oudste ook bij 4 maanden dat er tandjes aan kwamen. Veel kw ...
Wij hadden dit bij de oudste met mijn schoonmoeder. Vanaf 4 maanden maar blijven roepen dat dit gekwijl ECHT de tandjes zijn. Heeft nog 4 maanden geduurd maar ja als je het elke week blijft roepen, krijg je vanzelf een keer gelijk 😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook volgens mij last van tandjes dit dachten we trouwens met 4 maanden ook al. Maar hij heeft vannacht echt heel weinig geslapen ontroostbaar gehuild😓 zetpil heeft ook niet geholpen het ziet er aan de onderkant zo uit.

3 jaar geleden

Hoe maken jullie al die foto's van die open mondjes? Bij mij draait ze met man en macht haar hoofd weg en o wee als ik haar mondje probeer te openen 😂

3 jaar geleden

Reactie op MF088

Hoe maken jullie al die foto's van die open mondjes? Bij mij draait ze met ...
Hahaha bij mij ook😂. Of ze gaat dr tongetje uitsteken. Ik heb nu ook zoiets van als het tandje er eenmaal is zien we het vanzelf wel. Ga het niet meer proberen 😂. Vind het ook wel schattig zo’n tandeloos bekkie, dan zijn ze echt zo klein nog haha.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Mijn zoontje heeft ook volgens mij last van tandjes dit dachten we trouwens ...
Jaaa je ziet ze er echt al doorheen schijnen. Bij ons waren ze denk ik binnen twee weken daarna echt door!

3 jaar geleden

Vorige week hadden we een slechte nacht en ze was hangerig. Nu met voel ik en zie ik ineens een heel klein beginnetje zitten. Helemaal trots 😂

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Jaaa je ziet ze er echt al doorheen schijnen. Bij ons waren ze denk ik binn ...
Ow spannend zijn er nog tips om te gebruiken zag dentinox op internet maar helpt het ook echt? Barnsteen hebben we hier ook al vanaf de geboorte om.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Ow spannend zijn er nog tips om te gebruiken zag dentinox op internet maar ...
Ik heb hem alleen wat verkoelende bijtringen enzo gegeven en komkommer uit de vriezer. Hij is wel hangerig geweest, maar heeft volgens mij niet echt pijn gehad.. niet gemerkt tenminste.

3 jaar geleden

Onze meid is nu bijna 6 maanden en inmiddels 4 tandjes, 5de is er ook bijna. De eerste 2 zijn er sinds haar 4,5 maand 😂 (foto is van toen)

3 jaar geleden

Hier ook bij 6 maanden al 4 tandjes en wat slechte nachten rijker ;) gebruik dentinox, barnsteenarmbandje, poets de tanden...

3 jaar geleden

Mijn kleintje is 6 maandjes en heeft nog geen 1 😭

3 jaar geleden

Reactie op Mookie123

Mijn kleintje is 6 maandjes en heeft nog geen 1 😭
Hier 6.5 maand ook nog 0 tandjes!

3 jaar geleden

Reactie op Mookie123

Mijn kleintje is 6 maandjes en heeft nog geen 1 😭
Ik vond het eerst ook heel jammer! Maar nu geniet ik er van dat ze ze nog niet heeft 😂. Dat tandeloze bekkie van dr als ze lacht. Dan heb ik het gevoel dat ze echt nog klein is. Slaat waarschijnlijk helemaal nergens op wat ik zeg, maar zo voelt het voor mij😂.