161 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik vond het eerst ook heel jammer! Maar nu geniet ik er van dat ze ze nog n ...
Nou ik ben het met je eens hoor, de mijne heeft 5 tanden en nu is het echt een jongentje en geen kleine baby.. 😭 het gaat zo snel

3 jaar geleden

Reactie op Mookie123

Mijn kleintje is 6 maandjes en heeft nog geen 1 😭
Mijn dametje van bijna 7 maanden heeft ook nog geen tandjes. Zelf kreeg is ze ook pas bij 10 maanden. Dus tijd genoeg. Het komt zoals het komt

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik vond het eerst ook heel jammer! Maar nu geniet ik er van dat ze ze nog n ...
Helemaal eens hoor! Met tandjes is het meteen zo'n ander gezichtje! Lijken ze meteen een stukje ouder door...

3 jaar geleden

Ze heeft de laatste tijd wel ineens dat ze s’nachts af en toe ineens heel hard huilt. Kan natuurlijk ook dat ze droomt. Ze kwijlt als een gek en als ze op haar buik ligt nog meer. Ook heeft ze mega rode wangetjes. Ze heeft ons al eerder gefopt dus ik weet nu ook niet meer wat ik moet denken 😂. Ik zie het vanzelf wel een keer als ze besluit haar mond open te doen.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ze heeft de laatste tijd wel ineens dat ze s’nachts af en toe ineens heel h ...
Hier precies hetzelfde momenteel!

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ze heeft de laatste tijd wel ineens dat ze s’nachts af en toe ineens heel h ...
Hier ook die rode wangen. Veel buikkwijlen in bed en dan met wangen erop liggen. Hier zijn drie tanden doorgekomen van de week en de wangen zijn ook weer beter!

3 jaar geleden

Vandaag voelde ik de 1e doorgekomen tandje. Ik heb qua gedrag er niks van gemerkt🙌 Nu de rest van het gebitje afwachten🙈😂

3 jaar geleden

Meneer bij ons heeft al 4 tanden de eerste kwam met 4 maanden de tweede volgde een paar dagen later. Nr 3 was hij flink ziek maar waarschijnlijk had tie ook een virus. En nr 4 is deze week erbij gekomen

3 jaar geleden

Jaa bij onze zoon zijn ze al een weekje helemaal door!

3 jaar geleden

We hebben er inmiddels 6... Beetje vervelend aan mijn tepel 🙈

3 jaar geleden

Hier ruim 6.5 maand maar nog niks te bekennen haha. Kwijlt wel enorm maar goed dat doet zij ook al 3 maanden ofzo vind het er nog wel schattig uit zien zo tandloos mondje.

3 jaar geleden

Hoelang duurt het ongeveer voor ze helemaal door zijn? Voel nu een klein hard puntje

3 jaar geleden

Hoe zie je tandjes doorkomen? We hebben een tweeling van 7maand en 1 week. Meisje is met 1 tandje geboren dus heeft er ook helemaal geen last van. Bij ons jongetje zie ik nog niets.

3 jaar geleden

Zo zielig, in drie weken tijd zijn er al 4 tandjes doorgekomen, heeft er nu 6, ik zie 7 en 8 ook nu, die zullen deze week ook komen. Arm kind huilt vet veel, niet slapen, alleen maar aandacht nodig 😔 knuffels genoeg gelukkig maar toch , voordat hij 7 maanden is heeft hij dalijk 8 tanden dat is toch zielig, ook voor mijn tepels trouwens 🙈

3 jaar geleden

Zo zielig, in drie weken tijd zijn er al 4 tandjes doorgekomen, heeft er nu ...
Zo dat is een hoop en sne!! Voordeel als dat je er dan ook sneller vanaf bent..,nu wel pittig

3 jaar geleden

Reactie op lswm

Zo dat is een hoop en sne!! Voordeel als dat je er dan ook sneller vanaf be ...
Ja dik luieruitslag nu, alleen maar huilen, hele dag. Ik maar dentinox smeren hele tijd. Hij wil ook continu aan de borst maar slapen ho maar. Heb hem maar een paracetamol gegeven, zo lang mogelijk uitgesteld maar dit is ook zielig anders.. Als hij nou een dutje doet erop dan is alles weer een stuk leuker voor hem denk ik 😔

3 jaar geleden

Ja dik luieruitslag nu, alleen maar huilen, hele dag. Ik maar dentinox smer ...
Aaa super zielig! Inderdaad lekker knuffelen. Hoe snel zijn de tandjes echt door? Ik voel bij onze meid een klein puntje maar laatste paar dagen gebeurt er weinig. 🙈 Hier pas de eerste en is al 7 maanden

3 jaar geleden

Reactie op Joyceg

Aaa super zielig! Inderdaad lekker knuffelen. Hoe snel zijn de tandjes ech ...
Als het puntje door is gaat het heel snel. Ik merk wel verschil per tand. Had er boven eentje naast de snijtanden daar zag ik al weken zo'n wit streepje en toen kwam hij pas. Maar paar dagen geleden zag ik naast zijn onderste tanden opeens een wit streepje en die was er in een oaar dagen. 🤞🏼

3 jaar geleden

De 1ste 2 tandjes onder kwamen al met 4.5 maand Wat een ellende was dat bijtring enz heeftie niks mee maar de creme hielp wel de VSM Chamodent tandgel Nu met 6.5 maand zijn er 4 tegelijk boven door gekomen 🥴 wederom creme enige wat hielp zelfs de "ijsjes" van melk met fruithapje hielpen niet

3 jaar geleden

Bijna 7 maanden en nog steeds geen tandjes te bekennen🤣