161 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Veertje89

De 1ste 2 tandjes onder kwamen al met 4.5 maand Wat een ellende was dat bij ...
Zielig hè! 😔

3 jaar geleden

Hebben jullie kinderen ook erge luieruitslag? Mijn dochter haar onder tand begint door te komen. Vorige week al naar de huisarts geweest omdat de luieruitslag zo erg was. Het begon eindelijk op te knappen en nu is het in 1x weer vuurrood. Zo sneu, niets lijkt te helpen. We smeren 2x op een dag met een antischimmelzalfje. En daarnaast veel met blote billen laten luchten. Bij ontlasting alleen met wat water schoonmaken en k smeer nu ook maar vaseline als beschermlaag. Zinkzalf lijkt ook niet meer te werken. Zo sneu

3 jaar geleden

Koude komkommer vind ze heerlijk voor haar tandjes, goed voor tandjes en even afgeleid 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Hebben jullie kinderen ook erge luieruitslag? Mijn dochter haar onder tand ...
Ze zeggen ook wel eens maizena. Ik deed alleen poeder erop en geen zalf want dan bleef het vochtig. Dat werkte bij mij super!

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Hebben jullie kinderen ook erge luieruitslag? Mijn dochter haar onder tand ...
Hier ook, ik was steeds met warm water, dan talkpoeder, dan bepanthen. Elke verschoning!

3 jaar geleden

Hier ook, ik was steeds met warm water, dan talkpoeder, dan bepanthen. Elke ...
Hier heeft onze meid inderdaad ook last van luieruitslag door tandjes en vele poepen 🤣 Wij gebruiken vsm billenzalf en dat smeer ik eigenlijk maar 2x per dag (vettig) en daardoor was het met 1 a 2 dagen weggetrokken. Wel heel licht nog wat maar daar heeft ze geen last van vooralsnog!

3 jaar geleden

We zijn er vandaag achter gekomen dat louisa (7mnd) haar eerste tandje door komt

3 jaar geleden

Hier kwamen ze anderhalve maand geleden door! Ik zag net de foto voorbij komen van z'n trotse lachebekkie dus wilde ff delen 😉🥰

3 jaar geleden

Hier 6,5 maand en ook twee flinke tanden al! Een gevulde bijtring met water in de koelkast dat hielp hier. Flink op bijten en kwijlen!

3 jaar geleden

Hoe voor melk en eten geven moeder? Nu bij mij kindje.. wil niet melk drinken als speen naar zij binnen is huilen..

3 jaar geleden

7 maanden en nog niets te zien 🤷🏻‍♀️ haha

3 jaar geleden

Volgens mij komt het eerste tandje door van onze deugniet. Knalrode wang, enorm kwijlen, hard huilen en met en gekoelde bijtring knabbelt hij erop los. Hebben jullie kindjes geen koorts gehad? 13 dagen geleden had hij ook een knalrode wang en 39,2. Vandaag hetzelfde en ook weer koorts..

3 jaar geleden

7 maanden en de 2 onderste zijn doorgebroken! 😂 rode wangen kwijlen en knabbelen. En zooo humeurig! 😂 Koorts weet ik niet. Niet in de gaten gehouden

3 jaar geleden

Hier 7,5 maand en 1 tandje aan de onderkant komt nu door maar jeetje, wat een ellende 😖. Hebben jullie trouwens ook dat de baby’s daardoor eerder moe zijn? Ons zoontje kon altijd 2-2,5 uur volhouden tussen de slaapjes in maar nu begint hij na een half uur alweer in zijn ogen te wrijven. Ik kan mijn vinger er nog op leggen wat het is, of het ook met de tandjes te maken heeft of dat hij daardoor misschien slechter slaapt 🤷🏼‍♀️.

3 jaar geleden

Onze baby is net 7 maanden en heeft er al 5 en 2 waarbij we de puntjes al zien. Zij heeft veel poepluiers daardoor. Verder gelukkig niet echt andere dingetjes. Misschien een bijtring?

3 jaar geleden

7 en 8 zijn vandaag doorgekomen! Gelukkig zie ik er even niet nog meer komen, arm kind

3 jaar geleden

Reactie op Elskapinga

7 maanden en nog niets te zien 🤷🏻‍♀️ haha
Hier ook 7 maanden en nog helemaal niets 🤷🏽‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Eerste kerstdag met exact 7 maanden komen de eerste twee tandjes door🥳

3 jaar geleden

Vandaag bijna 7 maanden op 3e kerstdag is 1 tandje onder door de andere komt ook denk ik zo boos is ze. Van eerste tandje niks gemerkt

3 jaar geleden

7 en 8 zijn vandaag doorgekomen! Gelukkig zie ik er even niet nog meer kome ...
Die van jou is daar vliegensvlug mee zeg! Is t nog uit te houden? Mijn kindje kauwt op alles wat los en vast zit.. (leuk met voeden..)