161 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Die van jou is daar vliegensvlug mee zeg! Is t nog uit te houden? Mijn kind ...
Ik heb elke voeding tand afdrukken in mijn tepels 🙈 Hij doet het echt vet goed, heeft er duidelijk wel last van maar ben super trots op hoe het gaat. Extra knuffels, minder slapen en meer aandacht maar we komen er 💪🏻❤️

VRIEND

3 jaar geleden

Mij zoontje krijg er 4 tegelijk zo zielig en hij heb er echt last van merken we Veel huilen en rooie wangen en kwijlen en in de nacht wakker worden van de pijn tot dat we dentinox op smeren en dan is het weer goed en slaap verder En bijtring kauwt hij op los Spuitluiwers heb hij ook En veel slapen dat is dan weer wel lekker voor ons 🙈 meestal ga ik dan ook ff een middag tukkie doen nu dat de opvang dicht is normaal gesproken werken we alle 2 Miss help dentinox weet niet of je dat al dee maar dat is bij ons echt redder in nood S6 alle mama.s

3 jaar geleden

Hier ook 7 maanden en nog helemaal niets 🤷🏽‍♀️
Hier ook, vraag mij af of ze ooit tandjes gaat krijgen... 🤪 Ze had wel opeens spuitluiers dit weekend en al een week ofzo dat het soms opeens pijn doet met voeden alsof ze soort van bijt, maar ik zie nog niks...

3 jaar geleden

Ze komen eindelijk een beetje door! Al maanden extreem aan het kwijlen..

3 jaar geleden

Mijn dochtertje wordt volgende week 8 maanden en heeft al 4 tandjes. De eerste had ze al met 5 maanden. Barnsteenketting heeft goed geholpen bij haar. Bij alle 4de tanden had ze helemaal geen last. Dus misschien een tip voor andere mama's🥰

3 jaar geleden

Reactie op Wumi

Hier ook, vraag mij af of ze ooit tandjes gaat krijgen... 🤪 Ze had wel ope ...
Dat had ik ook 😂 over een week is ze 8 maanden en er komen 2 tandjes door! Het kan ineens heel snel gaan.

3 jaar geleden

Reactie op manolyaa

Mijn dochtertje wordt volgende week 8 maanden en heeft al 4 tandjes. De eer ...
Ik heb ook die barnsteenketting. Haal je het eruit als ze gaat slapen?

3 jaar geleden

Ons zoontje is nu 8,5 maand, wij denken al maanden dat de kleine tandjes krijgt, maar elke keer was er niets te bekennen. Nu sinds een weekje, heeft hij boven 1 en onder 1 en komen er nog 3 boven en ook nog eentje onder 🙈. Hij heeft ze even allemaal opgespaard tot nu. Vind het wel zielig, want hij heeft er de ene keer meer last van dan de ander keer en daarnaast is hij ook bezig met sprong 6 haha. Dus al met al alles tegelijk hahah.

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Ons zoontje is nu 8,5 maand, wij denken al maanden dat de kleine tandjes kr ...
Ahhh dat is heftig! Hier waren het er ook 4 tegelijk, 2 boven en 2 onder

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Ik heb ook die barnsteenketting. Haal je het eruit als ze gaat slapen?
Wij hebben ook een barnsteenketting, laat het om met slapen . Ze zit er niet aan , dus durf het wel aan

3 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Ik heb ook die barnsteenketting. Haal je het eruit als ze gaat slapen?
Ze heeft hem al sinds dat ze 4 maanden is. In het begin deed ik hem wel af maar daarna niet meer. Nu slaapt ze er gewoon mee.

3 jaar geleden

Ik heb ook een barnsteen armbandje gekocht. Ben erg benieuwd! De nachten doen jullie hem gewoon af toch? Lijkt me eng🤣

3 jaar geleden

Reactie op boymama

Ik heb ook een barnsteen armbandje gekocht. Ben erg benieuwd! De nachten ...
Om zijn enkel in de slaapzak

3 jaar geleden

Aten jullie kindjes ook zo slecht toen de tanden kwamen ? Mijn hemeltje. Normaal kan ze veen genoeg krijgen van haar groente hap en pap fles maar nu... niks alleen maar weg slaan en chagerijnig

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Hebben jullie kinderen ook erge luieruitslag? Mijn dochter haar onder tand ...
Toch zinkzalf met 10% proberen

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Aten jullie kindjes ook zo slecht toen de tanden kwamen ? Mijn hemeltje. N ...
Ja en bij mijn oudste bleef dit altijd zo ook toen ze 2 was en haar laatste kies kreeg

3 jaar geleden

Onder inmiddels 3 tandjes en boven 4 tegelijk aan het doorbreken nu 😳

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Aten jullie kindjes ook zo slecht toen de tanden kwamen ? Mijn hemeltje. N ...
Hier ook! Haar fruit en groente gaat nog goed maar haar brood is echt een ramp. Wel geef ik haar groente nu weer gepureerd ipv stukken omdat ze het dan wel accepteert.

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Hebben jullie kinderen ook erge luieruitslag? Mijn dochter haar onder tand ...
Maizena! Werkt super goed 😃

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Aten jullie kindjes ook zo slecht toen de tanden kwamen ? Mijn hemeltje. N ...
Ja hier sinds een aantal dagen, hij wil geen fruithapje en of groente hapje meer en brood voor de helft nog maar en daarna is hij er klaar mee :(. We hebben nu maar een klein flesje gegeven, want anders krijgt hij niet genoeg binnen. Vandaag maar een paracetamol gegeven en daarna heeft hij rustig zijn fruithapje gegeten, dus we denken dat, dat gewerkt heeft. Even aankijken.