161 Reacties

3 jaar geleden

Hoort ineens overgeven icm hoge koorts ook bij doorkomende tandjes? Dit had mijn zoontje vanochtend. Eet en drinkt ook sinds vandaag slechter

3 jaar geleden

Hoort ineens overgeven icm hoge koorts ook bij doorkomende tandjes? Dit had ...
Dat klinkt eerder als ziek. Beterschap voor je kleine!

3 jaar geleden

Hoort ineens overgeven icm hoge koorts ook bij doorkomende tandjes? Dit had ...
Eens met Fabii, dit klinkt eerder als ziek zijn. Ff goed in de gaten houden, want overgeven en koorts icm slecht drinken kunnen ze snel van uitdrogen. Anders ff langs de dokter. Beterschap! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Eens met Fabii, dit klinkt eerder als ziek zijn. Ff goed in de gaten houden ...
Dank je wel. Hang inmiddels aan de lijn met de huisartsenpost.

3 jaar geleden

Hoort ineens overgeven icm hoge koorts ook bij doorkomende tandjes? Dit had ...
Denk het niet! Hoe gaat het nu?

3 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Ik heb ook die barnsteenketting. Haal je het eruit als ze gaat slapen?
Ik haal hem er niet uit. Hij heeft hem al om sinds hij 2 maanden is en nog nooit eraf gehaald😁

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Denk het niet! Hoe gaat het nu?
Hij schijnt een virale infectie te hebben in z’n keel en oorholtes. Hij heeft nog steeds koorts en is hangerig. En ik merk dat hij extreem veel kwijt en daardoor heb ik het gevoel dat zijn tandjes aan het doorkomen zijn (ik zie ze al zitten maar komen nog niet door).

3 jaar geleden

Hij schijnt een virale infectie te hebben in z’n keel en oorholtes. Hij hee ...
Ah gossie. Hoop dat ie zich snel weer beter voelt. 🙏 Beterschap! En voor wat die tandjes betreft. Hier ook al weken alle signalen: kwijlen, rode wangen, veel kauwen, spuitluiers, luieruitslag. Aantal tandjes: 0. 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Hij schijnt een virale infectie te hebben in z’n keel en oorholtes. Hij hee ...
Ahhhhh!! Beterschap 💕 Misschien dentinox voor ze tandjes proberen, schijnt te helpen. Ik heb het nog niet gebruikt

3 jaar geleden

Wat gaat jullie doen als baby slecht eten en drinken Dat is al beginnen?

3 jaar geleden

Nu tand 6 al aan het doorkomen. Ties is van 25 mei dus gaat naar mijn idee allemaal erg snel. Eerste tand kwam met precies 4 maanden. Nu ook wel weer erg veel last van, Had 2 weken geleden veel poepluiers, waardoor de billen kapot gingen en daarbij ook een schimmeltje bij kwam. Nu ook weer koortsig 😞😢

3 jaar geleden

Hier 9 tandjes 😂 meneer is net 8maanden

3 jaar geleden

Hier 9 tandjes 😂 meneer is net 8maanden
Woow haha wat een snelle Jelle! Ben je er wel snel vanaf, dat scheelt! Hier nu 2 (7,5 maand) en bovenste komen er geloof ik ook aan

3 jaar geleden

Na elke maand te roepen dat de tandjes doorkomen inmiddels 8 maanden nog geen tandjes te zien😅

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Na elke maand te roepen dat de tandjes doorkomen inmiddels 8 maanden nog ge ...
Hahaha, same here😂

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 7 maanden en heeft er 2 meneertje slaap er slecht door snachts maar wil overdag veel kroelen met mij #vindmamanieterg❤️

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Na elke maand te roepen dat de tandjes doorkomen inmiddels 8 maanden nog ge ...
Herkenbaar!😅

3 jaar geleden

8 maanden en nog geen tand te bekennen. Geef borstvoeding dus vind het niet zo erg😉

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook net 8 maanden en de eerste is er eindelijk! Scherp joh! Net een piranha 😅

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Hier ook net 8 maanden en de eerste is er eindelijk! Scherp joh! Net een pi ...
Hier is de eerste ook net door! Ben blij dat ze haar piranha skills nog niet heeft getest tijdens een voeding. Mijn oudste kreeg zijn eerste tand ook met 8 maanden en aan het eind van die maand stond de teller al op 3 tanden. Ben benieuwd of zijn zusje hetzelfde heeft. Dat het wat langer duurt voor de eerste komt, maar de vaart er daarna wel flink inzit. De tweede onderhand zie ik ook al zitten, dus verwacht het eigenlijk wel.