161 Reacties

3 jaar geleden

Wij zitten er al op 8 met 8 mnd! Laatste vier nog maar klein stukje maar toch... Gaat echt hard hier.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Na elke maand te roepen dat de tandjes doorkomen inmiddels 8 maanden nog ge ...
Hier ook 8 maanden en nog niks te bekennen😅 Wel vaak rode wangen, zure luiers en heeeeel veel kwijlen🤤

3 jaar geleden

Hier ook ruim 8 maanden en nog geen tand te bekennen haha! Wel veel kwijlen en rode wangen en af en toe een flinke spuitluier.. maar doorkomen doen ze nog niet!!

3 jaar geleden

Mijn zoon is nu 8 mnd. Onder al 2 tandjes en boven komen nu 4 tegelijkertijd door. Veel kwijlen en rode wangen en op alles word gebeten

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Hier is de eerste ook net door! Ben blij dat ze haar piranha skills nog nie ...
Piranha skills zijn niet cool!!!

3 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Piranha skills zijn niet cool!!!
Ik weet het nog van de oudste. Die heeft gelukkig maar een keer gebeten (last van doorkomende tanden en aften in zijn mond). Daarna heeft hij de borst ook echt een kleine week geweigerd. Bij jou een mini piranha of valt het mee?

3 jaar geleden

Hij heeft al 2 tandjes. Nu komen er 5 of 6 tandjes door! Hoge koorts, humeurig, niet willen slapen, krijgt nog bv maar drinkt slecht en heeft diarree🥲 Wil dat deze dagen snel voorbij zijn..

3 jaar geleden

Reactie op Ohbabyboy20

Hij heeft al 2 tandjes. Nu komen er 5 of 6 tandjes door! Hoge koorts, humeu ...
Hoge koorts en diarree hoort niet echt bij doorkomende tandjes, waarschijnlijk heeft je kleine dan toch iets van een virus te pakken. Koorts, diarree in combinatie met slecht drinken moet je voorzichtig zijn en hem goed in de gaten houden door het gevaar van uitdroging. Veel beterschap, hopelijk is hij snel weer beter! 🤞🏼

3 jaar geleden

Met 6 mnd twee ondertandjes en nu is hij boven bezig. Zou me niet verbazen als er 2-3 tegelijk komen maar meestal duurt het uiteindelijk nog langer dan ik denk...

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Hoge koorts en diarree hoort niet echt bij doorkomende tandjes, waarschijnl ...
Heb contact opgenomen met HA, wordt in de middag teruggebeld om een en ander te bespreken. Thanks, ik ga hem zeker goed in de gaten houden.

3 jaar geleden

5 tanden tegelijkertijd hier. #sendhelp. Wel willen eten, maar na even drinken of eten weer stoppen en huilen. Om het uur wakker voor bv in de nacht. Knalrode wangen en uitslag van het kwijlen. Arme kiddo. Arme wij 😂. Gelukkig lijkt het nu wel allemaal bijna door 🤞. Vind het ook wel maf hoor! Met z’n 2 tandjes was het nog wel “baby” straks met een mond vol tanden moet ik toch echt toe gaan geven dat het een grote vent wordt 😱

3 jaar geleden

Over 11 dagen 9 maanden oud alweer en nog geen tandjes te bekennen 😅 Waar blijven die schattige babytandjes 😢 Wiens baby is ook 8,5 maanden + en tandloos?

3 jaar geleden

Over 11 dagen 9 maanden oud alweer en nog geen tandjes te bekennen 😅 Waar ...
Ruim 9 maand en nog niks!

3 jaar geleden

Reactie op Nadiena

Ruim 9 maand en nog niks!
Jeej! Een gelijkgestemde haha. Benieuwd wanneer onze draakjes hun eerste tandjes zullen laten zien. Zie jij tekenen van naderende tandjes?

3 jaar geleden

Over 11 dagen 9 maanden oud alweer en nog geen tandjes te bekennen 😅 Waar ...
Hier ook 8,5 maand en nog niets te bekennen!

3 jaar geleden

Over 11 dagen 9 maanden oud alweer en nog geen tandjes te bekennen 😅 Waar ...
Onze dochter is nu 9 maanden en geen tand te bekennen, maar wij zijn wel iets gewend. Mijn andere dochter (nu 3 jaar) kreeg haar eerste tand toen ze 17 maanden (!) was en met 2,5 jaar pas haar hoektanden en aansluitend haar kiezen. Ze kon tot die tijd gewoon alles malen met haat kaken, dus eten ging prima. Toen die 4 hoektanden kwamen had ze wel veel last; continu bloedend tandvlees... Dat was echt zielig! Maar verder geen problemen mee gehad als baby!

3 jaar geleden

Onze dochter heeft ook nog geen tand, terwijl de oudste de eerste 2 al had met 3 maand. Ze wil de laatste week de fles niet meer, an de borst is het wel prima. Weet niet of dat misschien een teken is dat ze er toch aan zitten te komen?

3 jaar geleden

Over 11 dagen 9 maanden oud alweer en nog geen tandjes te bekennen 😅 Waar ...
12 mei 9 maanden en ook nog steeds helemaal niks🤷‍♀️ wel elke maand aan het roepen dat ze er aan komen🤣🤦‍♀️

3 jaar geleden

Bij onze zoon precies met 4 maand en nu al 6 tanden.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

12 mei 9 maanden en ook nog steeds helemaal niks🤷‍♀️ wel elke maand aan he ...
Haha ik roep het ook al vanaf dat hij 4 maanden is 😅 Elke keer was ik er zo van overtuigd dat ze kwamen.