161 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op DianaElise

Onze dochter is nu 9 maanden en geen tand te bekennen, maar wij zijn wel ie ...
Oh joh.. het kan dus echt nog zo lang op zich wachten. Had echt geen idee dat sommige baby’s echt lang moeten wachten op de eerste tandjes.

3 jaar geleden

Haha ik roep het ook al vanaf dat hij 4 maanden is 😅 Elke keer was ik er z ...
Haha wij ook🤣 bij mijn nichtje zijn ze met 12 maanden doorgekomen, dus wie weet of het bij ons ook het zelfde zal zijn🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Haha wij ook🤣 bij mijn nichtje zijn ze met 12 maanden doorgekomen, dus wie ...
So hej! Ik hou er nu ook ernstig rekening mee 😬 Het zal me niet meer vebazen als hij straks 1 is en nog geen tanden heeft.

3 jaar geleden

7 tanden in 5 weken, maar ventje heeft zich er keurig doorheen geslagen! tandvlees insmeren, barnsteenketting, knabbelen aan komkommer, appel of een ijsblokje in een washandje en vooral de billen goed insmeren 😅

3 jaar geleden

Hier komt met 9mnd de eerste kies al door.. En heeft er echt heel flink last van.. (helemaal overstuur soms) i.o.m huisarts ga ik nu toch dentinox proberen evt. Icm met een zetpil voor t slapen gaan.. (Bijtringen, koude komkommers en vsm tand-gel etc. werkte wel bij de eerste tandjes maar nu niet). Ik begreep wel dat ze heel vroeg is met kiezen krijgen, en dat dat extra pijnlijk kan zijn.. Ben ff benieuwd of er meer kindjes die nu al kiezen krijgen? En wat doen jullie om het leed te verzachten? :)

3 jaar geleden

Reactie op lente-24

Hier komt met 9mnd de eerste kies al door.. En heeft er echt heel flink las ...
Ai, nu al de kiezen... Heeft ze alle tandjes al of doet ze gewoon lekker haar eigen volgorde? Geen tips helaas, weet wel van de oudste dat het pittig is...

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ai, nu al de kiezen... Heeft ze alle tandjes al of doet ze gewoon lekker ha ...
Ze heeft al 6 tandjes 2 beneden en 4 boven.. en die vier boven gingen beetje tegelijk, maar duurde al met al wel een week of 4.. Dus hoopte eigenlijk dat we ff “pauze zouden hebben qua tandjes ;)) Maar nu dus ook al een eerste kies, en ze vindt dat echt niet leuk😅

3 jaar geleden

Over 11 dagen 9 maanden oud alweer en nog geen tandjes te bekennen 😅 Waar ...
Die van mij ook nog niet, volgende week 9 maanden... net zoals velen zeg ik wel al elke week dat ik denk dat ze eraan komen. :)

3 jaar geleden

9 maanden en het 1e tandje komt eindelijk door!🥳

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 maanden en heeft nog geen tandjes, zie soms wel witte puntjes en dan denk ik JAAA! Maar zie nog niks door komen, stopt wel altijd zijn vingers in zijn mond en een bijtring moet die niks van hebben

3 jaar geleden

Jaa eindelijk bijna 9 maanden

3 jaar geleden

Reactie op MF088

Hoe maken jullie al die foto's van die open mondjes? Bij mij draait ze met ...
Dit hebben wij ook met ons zoontje spuugt je vinger uit zijn mond en wordt boos 😂

3 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Dit hebben wij ook met ons zoontje spuugt je vinger uit zijn mond en wordt ...
Heb het tijdens het huilen gedaan. Dan doen ze het mondje goed open🤣

3 jaar geleden

Reactie op Engeltje27

Heb het tijdens het huilen gedaan. Dan doen ze het mondje goed open🤣
Oohh heeel slim hahah

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 9,5 maand oud en heeft 1 tandje! Hij laat hem met trots zien😂

3 jaar geleden

Over 11 dagen 9 maanden oud alweer en nog geen tandjes te bekennen 😅 Waar ...
9,5 maand en nog geen tandjes. Wel heel erg aan het kwijlen en kauwen deze week en dunne ontlasting. Dus denk dat het eraan komt. Maar dat denk ik iedere maand HAHA

3 jaar geleden

Onze eerste tandje is eindelijk doorgekomen💪🦷 zo happy dat we zijn na maanden roepen dat hij last heeft van tandjes komen ze eindelijk door nog 3 tandjes die binnenkort zullen doorkomen je ziet al een puntje😍

3 jaar geleden

11 maanden en 10 tandjes. Wij gebruiken een blauwe tube van VSM. Bij onze dochter helpt dit erg goed.

3 jaar geleden

Onze dochter met 5mnd de eerste 2 ondertanden. Nu 9 maanden en komt er een rits van 3 tanden boven door en onder een hoektand. Ze kan er behoorlijk last van hebben:( er zit ook een behoorlijke bobbel op de plek van de kies, hopen dat die nog even op zich laat wachten...

3 jaar geleden

Reactie op missande

9,5 maand en nog geen tandjes. Wel heel erg aan het kwijlen en kauwen deze ...
Herkenbaar!