13 Reacties

3 jaar geleden

Allergieën gecheckt? Denk dan vooral aan koemelk/lactose, aangezien hij nog niet veel vast eet.

3 jaar geleden

Reactie op CLN

Allergieën gecheckt? Denk dan vooral aan koemelk/lactose, aangezien hij nog ...
Wel onwijs naar zeg:(

3 jaar geleden

Ik denk dat het een sprongetje is. Mijn dochtertje heeft sinds vorige week er ook last van. Fles weigering, humeurig, hangerig, huilerig en het slapen is ook een dingetje!

3 jaar geleden

Reactie op CLN

Allergieën gecheckt? Denk dan vooral aan koemelk/lactose, aangezien hij nog ...
Daar heb ik aan gedacht, maar hij drinkt al maanden normale Nutrilon zonder klachten. De huisarts dacht daar ook niet aan.

3 jaar geleden

Tandjes?

3 jaar geleden

Is hij afgevallen? Vriendin van mij heeft dit ook en daar ging het om een sprong. Vervelend zeg, moeilijk dat je als ouder maar moet gissen naar wat onze baby's dwars zit.

3 jaar geleden

Misschien tandjes? Alles wat hij beschrijft is bij onze dochter ook nu ze last heeft van doorkomende tandjes!

3 jaar geleden

Reactie op Bdam87

Is hij afgevallen? Vriendin van mij heeft dit ook en daar ging het om een s ...
Nee, volgens mij niet. Hij heeft wel wat reserves gelukkig.

3 jaar geleden

Reactie op melissxo

Tandjes?
Heb ik ook gedacht, ik voel een klein puntje onder. Maar ik herken dit totaal niet van mijn oudste zoon.

3 jaar geleden

Reactie op Jannekedekort

Heb ik ook gedacht, ik voel een klein puntje onder. Maar ik herken dit tota ...
Onze dochter heeft haar eerste 2 tandjes nu en qua klachten komt het wel overeen

3 jaar geleden

Ja! Herkenbaar! Totaal ander kind! Eerst niet meer eten, naar nu onverzadigbaar lijken en zelfs komen om nachtvoedingen🙈 liever 24 uur wakker en 0 slaap.....mijn kleine werd niet huilerig of zo, maar we gingen ons bijna zorgen maken.....en dan draait alles weer om! Boventandjes komen door en een ontwikkelspurtje! Denk dat dat wel voldoende is om al die gekke fratsen voor uit te halen. Maar hopen dat t snel weer voorbij is!

3 jaar geleden

https://eindelijkslapen.nl/baby-8-maanden-slaapschema-slaapritme/ Ik kwam toevallig dit vanmiddag tegen! Misschien herken je je erin ?

3 jaar geleden

Wat vervelend! Deels wel herkenbaar. Onze zoon wordt deze week 8 maanden en is sinds kort ook aan het rommelen met zijn voeding. Vaker voeding weigeren, meer laten staan, spelen met zn eten en flessen is echt drama om er in te krijgen. Toch denk ik bij ons dat dit Echt met de 8 maanden slaapregressie en of sprong 6 te maken heeft en dat dit een fase is. Goed in de gate houden dat je kleintje genoeg vocht binnen krijgt en bij twijfel over genoeg voeding binnen krijgen kan je altijd extra laten wegen bij het CB. Sterkte!