42 Reacties

5 jaar geleden

Pure bosbessensap van de Betuwe smeren in het mondje na elke voeding. Hier 2 kindjes gehad die het allebei erg hadden, maar hiermee ging het weg!

5 jaar geleden

Reactie op Rian2

Pure bosbessensap van de Betuwe smeren in het mondje na elke voeding. Hier ...
Bedankt voor de tip. Is zeker niet schadelijk voor de baby toch😊😊. En bedoel je deze.?

5 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Bedankt voor de tip. Is zeker niet schadelijk voor de baby toch😊😊. En bed ...
Ja deze! Zeker niet schadelijk ik kreeg het als advies van arts van het cb. Gebruikte het al vanaf dat ze 1 week waren en ze hadden er beiden niks van😊 hoop dat het jouw kleintje ook helpt!

5 jaar geleden

Reactie op Rian2

Ja deze! Zeker niet schadelijk ik kreeg het als advies van arts van het cb ...
Hoelang zou ik het moeten gebruiken.? Heel erg bedankt hopelijk helpt het.

5 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Hoelang zou ik het moeten gebruiken.? Heel erg bedankt hopelijk helpt het.
Net zolang tot je niks meer in het mondje ziet.. ik deed een steriel gaasje om mijn vinger en dan zachtjes door het mondje (gehemelte en wangen,tong) Hier duurde het ongeveer 1,5 week...

5 jaar geleden

Reactie op Rian2

Pure bosbessensap van de Betuwe smeren in het mondje na elke voeding. Hier ...
Ja, dit! Na een eerste keer met medicijnen te hebben behandeld gebruik ik dit ook, wondermiddel! Ik doe het met een wattenstaafje, en dan goed de spruw aanstippen, plus gewoon het mondje schoonmaken. Eerst deed ik het na iedere voeding (behalve snachts) en toen het goed bleek te werken 1x per dag. Voor mijn tepels gebruikte ik eerst zalf ( antischimmelmiddel creme, kun je gewoon bij de Kruidvat halen, wel tepels voor voeding goed schoonmaken) toen dat beter ging stapte ik over op kokosolie. Duurde ook ongeveer 2 weken, toen was alles weg.

5 jaar geleden

Ik denk dat mijn dochter ook spruw heeft. Ze drinkt veel slechter. Heeft glanzende lippen met wit beslag erop niet weg te wegen. In haar wangen zitten ook witte puntjes niet erg te vegen. Ze drinkt slecht speelt wat met haar fles en weigert soms... Fijn om in het weekend achter te komen...

5 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ik denk dat mijn dochter ook spruw heeft. Ze drinkt veel slechter. Heeft gl ...
Ik zou dan de tip hieronder proberen dan medicatie.

5 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Ik zou dan de tip hieronder proberen dan medicatie.
Had jij resultaat hiermee ? Ga het zo wel even halen. Hoe bracht je dit aan ?

5 jaar geleden

Ons zoontje had ook spruw, de lactatiedeskundige adviseerde 1 theelepeltje water en 1 theelepeltje citroensap mengen op een wattenstaafje voor de fles of voor de borst te doen op het tongetje of mondje. Na 3 dagen was het weg en is niet meer terug gekomen

5 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Had jij resultaat hiermee ? Ga het zo wel even halen. Hoe bracht je dit aan ...
Nog niet geprobeerd. Ga het nu halen en gelijk starten.

5 jaar geleden

Reactie op Manouk90

Ons zoontje had ook spruw, de lactatiedeskundige adviseerde 1 theelepeltje ...
Ja dit heb ik ook gelezen, maar vind citroen toch te zuur, maar als het niet over gaat met bessensap ga ik het toch proberen. Bedankf

5 jaar geleden

Ik smeerden zijn mondje na elke voeding in met kokos olie, na een week was het weg

5 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde, de spruw ging maar niet over. Ik ben vorige week naar de pedicure gegaan, bleek dat ik voetschimmel had😭 Zij heeft het behandelend en de volgende dag was ik er vanaf zei ze. De volgende dag kwam er dus allemaal melkaanslag uit de mond van onze dochter en is de spruw bijna voorbij. Ik als een gek mijn tepels blijven behandelen enzo bleek het dus van mijn voeten te komen😭 Spruw is echt verschrikkelijk als je er al zo lang mee zit en van alles doet en probeert.

5 jaar geleden

Charmante foto. Zoë heeft met name spruw op haar lippen en binnenkant wang. Want een drama die flessen werd zelfs boos maar weer nu dus ze heeft pijn. Hopelijk gaat het zo helpen. Ik heb wel zalf gehad want, Zoë laat 100cc staan das echt teveel.

5 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde, de spruw ging maar niet over. Ik ben vorige week ...
Kan ze voet schimmel weg halen ?m'n man heeft er ook last van en al van alles geprobeerd maar niks hielp

5 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Kan ze voet schimmel weg halen ?m'n man heeft er ook last van en al van all ...
Ze heeft het behandeld met speciale crème. Mocht ik 1 dag niet douchen. Hielp echt!

5 jaar geleden

Ze heeft het behandeld met speciale crème. Mocht ik 1 dag niet douchen. Hie ...
Geef mij ook die crème hahaha

5 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Geef mij ook die crème hahaha
Heb je dan ook voetschimmel haha? Want crème werkt alleen als het op de schimmel wordt aangebracht. Anders naar je huisarts toe hoor als het niet over gaat. Daar zijn ze voor en bij hen moet je je ten alle tijden veilig en gehoord voelen zodat je ook echt gebruik van ze maakt.

5 jaar geleden

Mijn meisje heeft ook al bijna 2 maanden lang last van spruw en 2 flessen Nystatine gekregen. Kokosolie en bosbessensap geprobeerd, maar niks helpt. Zonet met CB gebeld en advies was bij huisarts echt aandringen voor Daktarine. Deze wordt normaal pas vanaf 4 maanden voorgeschreven vanwege verslikkingsgevaar, maar ipv voorschrift volgen voorzichtig met je vinger aanbrengen en goed uitsmeren. Ik kan het vanmiddag ophalen. Hopelijk heb ik volgende week goed nieuws te melden!