17 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef mijn kindje ongeveer om 6 of half 7

3 jaar geleden

Wij ergens tussen half 6 en 6 uur. Maar ook omdat we dan beide thuis zijn uit werk en ze dan mee kan eten idd. Doet jullie kindje nog wel drie dutjes dan omdat ze zo laat nog naar bed gaat?

3 jaar geleden

17u en hij slaapt van 17.30 tot 7.15.

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Wij ergens tussen half 6 en 6 uur. Maar ook omdat we dan beide thuis zijn u ...
Al tijdje 2 slaapjes, einde ochtend en einde dag (3u in totaal), dat gaat goed, soms een 3de als ze sochtends vroeg is opgestaan, tja langere wakkertijd geeft ze zelf aan :)

3 jaar geleden

Wij hebben ons eigen avondeten vervroegd naar 16:45 Omdat onze dochter zelf om 18:00 naar bed wilt tot de volgende ochtend 08:30 Zo kunnen we toch gezellig samen eten

3 jaar geleden

Half 6 eten en half 7 met een flesje naar bed

3 jaar geleden

Wij eten om 18u, eerder kunnen we zelf niet halen. Dan rond 18.45u naar boven en laatste voeding daar. Ligt rond 19u dan in bed.

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook later, groentehapje rond half zeven (samen eten), laatste flesje rond kwart voor acht en dan meteen naar bed. Hij slaapt dan tot zeven uur ‘s ochtends.

3 jaar geleden

Me zoontje eet rond 17:00/17:30 en wij kort daarna krijgt 19:00 laatste fles en ligt om 19:30 in zijn bedje

3 jaar geleden

Hier ook pas avondeten rond 18.30/19.00 en laatste fles rond 20.30 en daarna naar bed. Dan pas rond 7.45 wakker

3 jaar geleden

Ja, ze eet met ons samen meestal van 18.30 - 19.00 uur. Dan gelijk door de douche in, aan de borst en om 19.30 uur ligt ze in bed voor haar grote slaap :) Past precies zo voor ons!

3 jaar geleden

Ik vind het nog steeds lastig om echt een vast ritme aan te houden. Bij ons slaapt ze overdag nog 3 rondes, de ene keer langer dan de andere keer. Flesmomenten liggen wel redelijk vast, maar de andere eetmomenten variëren wel eens wat tijd betreft. Ze eet wel bijna alles (fruithapje, halve boterham of meer, groenten hap). :)

3 jaar geleden

Hier tussen 17.30/18.00 uur

3 jaar geleden

Eten rond half 6,6 uur. Op dagen van opvang half 7,7 uur. En altijd rond 7, half 8 laatste bv (binnekort fles) en dan wordt ie rond half 6 wakker voor melk en slaapt daarna nog tot 7 half 8

3 jaar geleden

Hier tussen 18 en 19u maaltijdhapje, en tussen 20/20:30u laatste flesje. Ze wordt dan rond 7u s'ochtens weer wakker voor de eerste fles van de dag.

3 jaar geleden

Wij eten rond 18:00 uur en de kleine om 17:30 uur. Daarna om 19:15 uur krijgt ze haar laatste fles en valt meteen in slaap.