3 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de 'x adventure quickfix autostoel' en ben onwijs blij met deze stoel. Ik ben zelf rij instructeur en mag mijn werkauto niet privé gebruiken. Dus moet elke week mijn auto stoel van auto wisselen (ivm op werkdagen mijn dochter brengen of ophalen uit werk). Deze stoel is top (of stoelen zoals deze). 1ste x moest ik even kijken hoe het werkte, maar nu klik ik deze stoel er zo uit en plaats die dus zo weer in de andere auto. Is een stoel met iso fix. In veel auto's zit dat systeem. Maar hele oude auto's weer niet. Dus let wel even goed of de auto's het systeem hebben. Deze stoel kan ook worden geplaatst zonder iso fix maar zelf nog nooit geprobeerd. Zou ook niet heel moeilijk moeten zijn..

3 jaar geleden

Reactie op Aline1993

Wij hebben de 'x adventure quickfix autostoel' en ben onwijs blij met deze ...
Oh dat klinkt top en heel simpel. Is dit ook iets (dat in en uitklikken) wat je ook zou doen voor even een uitje of is het daar teveel gedoe voor?

3 jaar geleden

Ik vind dat zelf geen probleem. Ik had laatst mijn stoel uit mijn werkauto gehaald smorgens voor werk want ik dacht dat mijn schoonmoeder mijn dochter ging halen om op te passen. Uiteindelijk heb ik in mijn half uur pauze de stoel weer terug moeten zetten omdat ik haar zelf weg ging brengen. Dus voor een uitje zou ik dat ook geen probleem vinden. Uiteindelijk word je steeds sneller ook want de aller eerste keer moest ik wel even kijken hoe het werkte en twijfelde aan mijzelf of het wel goed zat haha. https://www.bol.com/nl/p/x-adventure-quickfix-autostoel-360-graden-draaibaar-grijs/9200000116377346?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ook voordeel van deze stoel. Hij is voor kinderen van 0 tot 12 jaar, wanneer ze uit de stoelen mogen.