14 Reacties

3 jaar geleden

Samen in bad? Klem hem met je benen en zeep hem lekker in en zorg dat je alles strategische heb klaar staan.. badjas voor jezelf en de kleine enz..

3 jaar geleden

Mijn dochter was ook super bewegelijk in bad, de hele vloer was nat na de tijd. Tot ik een badboekje had gekocht, sindsdien is ze daar helemaal op gefocust. Lekker naar kijken en op bijten😊

3 jaar geleden

Die van mij mag nog geen tv, maar in bad zet ik écht de tablet of telefoon voor z'n neus. Anders heb ik dit probleem ook 🙈

3 jaar geleden

Wij zepen hem soms in op het verzorgingskussen, ook de haartjes. Dan kan hij daarna voluit plonsen in bad😁

3 jaar geleden

Heb je al bad speeltjes geprobeerd ? Zoals ik eerder al las een bad boekje.. of iets anders wat nat mag worden. Ik heb van die ouderwetse fel gele bad eendjes voor me dochter. Die vind ze geweldig

3 jaar geleden

Mijn dochter van 7,5 maand zit graag nog in het babybadje. Die zet ik dan op de grond of op de standaard in de douche zodat alles lekker nat mag worden, eventueel kan je er dan zelf bij douchen. Of klimt hij mss uit het badje? Badeendjes doen het bij ons ook erg goed.

3 jaar geleden

Ik kleed hem uit en was hem op de commode. Daarna gaat hij in de douchebak met een stop erin (je moet iets als je geen bad hebt). Ik ga op mijn knieën er langs zitten om hem vast te houden of een van ons gaat er mee in zitten (als we allebei thuis zijn). Daar lekker veel spetteren en spelen met eendjes, boekje en bakjes. Met die bakjes kiep ik ook water over zijn hoofd om uit te spoelen en als we erbij zitten laten we de kraan gewoon lopen en zit hij onder de straal (wel regelmatig even water uit de bak laten dan). Als hij er klaar mee is gaan we weer aankleden op de commode.

3 jaar geleden

Gister 8 maanden Werkt perfect dit

3 jaar geleden

Ik doe het douchen wel alleen, al heb ik wel een partner. Leg dochter met alleen luier op het Aankleedkussen naast de douche, grote handdoek om haar heen. Ga eerst zelf douchen en haren wassen en dan pak ik haar, poedelen onder de douche en als ze lekker rozig is gaat ze ingebakerd in de grote handdoek weer op het aankleedkussen en droog ik mezelf af. Dan neem ik haar met kussen en al mee naar de commode om haar verder aan te kleden. Dan leg ik haar op ons bed en kan ik mezelf aankleden. Ik vind het goed te doen en kost weinig tijd zo

3 jaar geleden

Wij doen eerst wassen op het aankleedkussen met een hydrofiel washandje en daarna in bad, of in ons geval vaker onder de douche. Dan is het alleen een kwestie van afspoelen en spelen :)

3 jaar geleden

Als je een ikea eetstoel hebt, kan je hem daarin doen dan onder de douche

3 jaar geleden

Wij wassen hem ook eerst op het verschoningskussen en zetten hem daarna in het badzitje

3 jaar geleden

Wij gebruiken nu zo’n stoeltje in de douche. Kleine meid erin en samen onder de douche. Het stoeltje zuigt zich vast aan de grond waardoor het stabiel staat.

VRIEND

3 jaar geleden

Skip hop heet deze die heb ik al vrij snel aangeschaft zitje is ook in 2 standen te zetten wij vinden dit een fijn badje voor onze bewegelijke prinses