15 Reacties

3 jaar geleden

Nurofen voor kinderen hielp hier enorm voor het slapen gaan zodat zij en wij toch een goede nachtrust hadden.

3 jaar geleden

Inderdaad de nurofen suikervrije suspensie. Doe werkt als een zonnetje. Wij geven dit aan onze zoon.. hij heeft inmiddels zijn 2e oorontsteking.. Wat ook helpt is het matras iets omhoog doen(onder het matras iets leggen). De huisarts zei tegen mij dat plat liggen best wel pijn kan doen bij een oorontsteking. Verder veel liefde en veel knuffelen.

3 jaar geleden

Inderdaad hoofdeinde van het bedje iets hoger en paracetamol spiegel opbouwen. Dus gewoon de max geven aan paracetamol dat ze mag hebben. Veel beterschap!

3 jaar geleden

Wij hebben paracetamol en nurofen afgewisseld op advies van de huisarts. Dus bijv sochtends om 8 uur een zetpil, dan om 12 uur nurofen, dan om 16 uur weer een zetpil, zodat er altijd iets werkt en een groot gedeelte van de dag beiden. Dat leek hier goed te werken maar was ook in combinatie met antibiotica

3 jaar geleden

Wat wij doen, is het blijven spoelen van de neus, zodra ze verkouden wordt... na het schoonmaken van de neus een paar druppel fysiologisch water ij beide neus gaten..... je hebt er waarschijnlijk nu niet zoveel meer aan maar wellicht om het te voorkomen.... hopelijk is je kleine snel opgeknapt! Beterschap.

3 jaar geleden

Hier een dubbele! Meneer heeft daarom antibiotica gekregen. Matras iets omhoog leggen helpt en zetpillen Verder heel veel kusjes en knuffels

3 jaar geleden

Ons meisje heeft helaas al 4x een dubbele oorontsteking gehad. Enige wat hier helpt is antibiotica en zetpillen..

3 jaar geleden

Ik heb vannacht de huisartsenpost gebeld omdat ze niet sliep en alleen maar huilde, zo zielig! Zetpil deed niks.. Op aanraden Nurofen gekocht, ze heeft vanmorgen nog een paar uurtjes geslapen dus het werkte wel!

3 jaar geleden

Vorige keer ook wij zijn HAP geweest.. En zelfde oorontsteking En dokter geeft mij antibiotica..

VRIEND

3 jaar geleden

Dankjewel allemaal.. matras staat hier sowieso omhoog en neusje proberen we schoon te houden. Nu inderdaad steeds om de 6 uur een zetpil.. hopelijk is ze er gauw vanaf

VRIEND

3 jaar geleden

Hier heb ik het neusje 's nachts opengehouden door een open gesneden ui bij het bed te leggen. Hielp goed.

3 jaar geleden

Hier ook nurofen op aanraden van de huisartsenpost!

3 jaar geleden

Misschien een gekke vraag maarre, hoe merken jullie dat jullie baby een oorontsteking heeft? Wat zijn de klachten?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Savikmoi

Misschien een gekke vraag maarre, hoe merken jullie dat jullie baby een oor ...
Bij ons was er ook een loopoor, verder niet plat willen liggen, naar oortje grijpen.. en toen hebben we huisartsenpost gebeld en met onze punten gaven ze aan dat het om een oorontsteking ging.. paar dagen voldoende paracetamol geven en het ging hier weer beter

3 jaar geleden

Reactie op Savikmoi

Misschien een gekke vraag maarre, hoe merken jullie dat jullie baby een oor ...
Niet willen liggen, heel veel aan het oortje zitten, verhoging/koorts...