4 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee

3 jaar geleden

Ik lees ook mee! Wij zijn een maan geleden begonnen en ging eigenlijk heel goed (elke dag wel een paar keer poep en of plas) maar sinds hij de hele nacht in z'n bed slaapt is het veranderd... Heeft toch een beetje impact en hij wil niet meer zo graag 馃檲 Sterker nog, als we het nu op het potje zetten en spelen dan doet hij niks en een minuut nadat hij van het potje af is, gaat hij plassen of poepen 馃槄 denk binnenkort maar zonder luier proberen in alleen onderbroekje, misschien dat dat helpt! Gaat wel sneller heb ik gelezen, zonder luier zit het wel vervelend met een plas of poep. Succes iig 馃槈

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Ik lees ook mee! Wij zijn een maan geleden begonnen en ging eigenlijk heel ...
Ja als het wat beter weer was en het zonnetje scheen was het wat handiger in de tuin zonder luier 馃馃槀

3 jaar geleden

Reactie op JDR

Ja als het wat beter weer was en het zonnetje scheen was het wat handiger i ...
Jaa precies! Siem gaat nog wel een aantal keer per dag op het potje en ik weet ook zeker dat hij moet (hij geeft ook een deel zelf aan) maar dan na 5-10 min is hij er klaar mee en soms voordat ik z'n luier weer aan heb plast hij op de grond 馃槀 ach ik heb vakantie, we hadden een potje en ik had een boek te leen over zindelijkheid dus ik dacht waarom niet proberen? Een maand dus goed gegaan, totdat we het slapen gingen aanpakken en nu denk hij: heel gezellig op het potje maar ik bepaal lekker zelf waar ik plas/poep!